پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان به اتفاق امام جمعه و بخشدار سعدآباد ومسولان بخش از روستاهای شول ، برمک ، تل سرکوب و هلپه ای بازدید و ضمن گفتگو با مردم، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند .\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع ضمن تشکر از مردم به خاطر همکاری آنان با مسولان در مسیر خدمات رسانی ، از اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید در سال گذشته و برنامه ها و طرح های در دست اجرا در سال جاری سخن گفت .
کد خبر: ۱۶۷۴۴
دوشنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: فرماندار و جمعی از مسولین شهرستان به اتفاق امام جمعه و بخشدار سعدآباد ومسولان بخش از روستاهای شول ، برمک ، تل سرکوب و هلپه ای بازدید و ضمن گفتگو با مردم، اعضای شوراهای اسلامی و دهیاران از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفتند .

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری دشتستان، دکتر ارسلان زارع ضمن تشکر از مردم به خاطر همکاری آنان با مسولان در مسیر خدمات رسانی ، از اقدامات انجام شده دولت تدبیر و امید در سال گذشته و برنامه ها و طرح های در دست اجرا در سال جاری سخن گفت .

\n\n

فرماندار دشتستان طرح های امید در دست اجرا از جمله احداث زمین های چمن مصنوعی برای روستاها و بوستان های روستایی به تناسب سرانه روستاها نیز تبیین نمود و در خصوص برنامه ریزی و تلاش دولت برای حفظ و تثبیت اشتغال کشاورزان منطقه و فراهم کردن استفاده بهینه از آب و افزایش بهره وری نخیلات مشروحاً سخن گفت .

\n\n

وی در این خصوص گفت : برای مجموعه 2400 هکتاری نخیلات بخش بیش از 20میلیارد ریال در سال جاری هزینه می شود تا  زمینه آبیاری تحت فشار فراهم آید .

\n\n

نماینده عالی دولت در دشتستان در ادامه تدابیر استاندار بوشهر در خصوص انعقاد تفاهم نامه ها و قرارداد با وزارت نفت و سازمان انرژی اتمی در خصوص آموزش و اشتغال جوانان بیان و اظهار امیدواری نمود این اقدامات نیز گامی موثر در کاهش نرخ بیکاری جوانان باشد .

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر