پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در دیدار فرمانده انتظامی استان بوشهر و سرلشکر صفوی مطرح شد؛
فکرشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: نيروي انتظامي استان بوشهر 156 شهيد در دفاع مقدس و مبارزه با اشرار تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کرده است...
کد خبر: ۱۶۷۷۰
سه‌شنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: فرمانده انتظامي استان بوشهر گفت: نيروي انتظامي استان بوشهر 156 شهيد در دفاع مقدس و مبارزه با اشرار تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کرده است.

\n\n

به گزارش فکرشهر از پايگاه خبري پليس، سردار "حيدر عباس زاده" در نشستي که با حضور سردار سرلشکر پاسدار "رحيم صفوي" در ستاد انتظامي استان بوشهر برگزار شد، وضعيت امنيتي انتظامي و ترافيکي استان را تشريح کرد.

\n\n

سردار عباس زاده بيان کرد: با تلاش هاي خوب و ارزشمندي که همکارانمان در مجموعه نيروي انتظامي استان با همکاري مردم خوب و ولايتمدار استان داشتند. از ابتداي سال جاري تا کنون 30 درصد کاهش جرايم خشن را در سطح استان داشته ايم.

\n\n

اين مقام ارشد انتظامي گفت: از ابتداي سال جاري جرايمي از قبيل تيراندازي 33 درصد کاهش، سرقت هاي مسلحانه 68 درصد کاهش و جرم آدم ربايي که در دو سال اخير صفر بوده است. به جز يک مورد که سه سال پيش در شهرستان گناوه رخ داده است آدم ربا در کمترين زمان ممکن دستگير و فردي که ربايش شده بود صحيح و سالم آزاد شد.

\n\n

عباس زاده افزود: يکي از موضوعات مهم در سنوات گذشته ،تيراندازي هاي شهرستان دشتستان بوده که يکي از بزرگترين شهرستان هاي استان است،  اما در حال حاضر شاهد وضعيت مطلوب و خيلي بهتري هستيم و به غير از يک يا دو مورد که در حال پيگيري است هيج قاتل و شرور فراري در سطح استان نداريم.

\n\n

فرمانده انتظامي استان بوشهر با اشاره به اينکه 44 درصد از قتل هاي استان مربوط به سنوات گذشته است گفت: قطعاً دستگيري قاتلان در ارتقا امنيت و احساس امنيت و حتي کاهش جرايم تاثير دارد.

\n\n

وي گفت: در طول اين سه سال شاهد کاهش روند وقوع سرقت بوده ايم و از ابتداي سال جاري 11 درصد در وقوع سرقت کاهش داشته ايم و آنچه که اتفاق افتاده 96 درصد کشف شده است .
\nسردار عباس زاده درخصوص وضعيت ترافيکي و جرايم فضاي مجازي خاطرنشان کرد: در حوزه ترافيکي توفيقات بسيار خوبي داشته ايم در طول سه سال متوالي گذشته ما شاهد کاهش کشته شدگان و متوفيان بوده ايم.

\n\n

وي در خصوص کشفيات مواد مخدر گفت: از ابتداي سال 93 تاکنون پليس مبارزه با موادمخدر استان موفق به کشف پنج تن و 300 کيلوگرم انواع موادمخدر و انهدام 180 باند تهيه و توزيع موادمخدر شده است.

\n\n

 عباس زاده با اشاره به 156 شهيد نيروي انتظامي استان گفت: نيروي انتظامي استان بوشهر از ابتداي انقلاب اسلامي 156 شهيد در عرصه دفاع مقدس و مبارزه با اشرار تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران کرده است.

\n\n

همکاري مردم عامل پيشرفت پليس است

\n\n

سردار سرلشکر پاسدار "رحيم صفوي" مشاور عالي مقام معظم رهبري در جمع مسئولان انتظامي استان بوشهر گفت: ايمان خوب باعث مي شود مردم به شما اعتماد کنند و همکاري مردم عامل پيشرفت شماست.

\n\n

سرلشکر صفوي اظهار داشت: اساس کار شما متکي به انسان هاي مومن  ،شجاع و خردمند است و ايمان خوب باعث مي شود مردم به شما اعتماد کنند.

\n\n

وي در خصوص ويژگي هاي يک فرمانده و مسئول خوب خاطرنشان کرد: يک فرمانده بايد شجاع و خردمند باشد ، اگر فرمانده شجاع نباشد و از دانايي کافي بهره مند نباشد در ميدان نبرد نه تنها دشمن را نمي تواند شکست دهد بلکه ممکن است خودش يا نيروهاي خود را به کشتن بدهد.

\n\n

سردار رحيم صفوي تصريح کرد: نيروي انتظامي بايد بر همه مسائل کشور اشرافيت کامل داشته باشد و در کارها و ماموريت ها از نيروهاي مردمي کمک بگيرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر