پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: زینب مغنیه خواهر شهید عماد مغنیه - از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان - یادداشتی برای مجید مجیدی نوشته است.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از خبرآنلاین، خواهر عماد مغنیه پس از تماشای فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در لبنان، یادداشتی درباره این فیلم و کارگردانش مجید مجیدی منتشر کرده است.\n\nمتن این یادداشت به شرح زیر است:\n\n«بسم الله الرحمن الرحیم\n\nمحمد رسول‌الله (ص) فیلمی است که کودکی پیامبر را روایت می‌کند، کاری است از مجید مجیدی کارگردان حرفه‌ای و متعهد، پادشاهی که روی تخت سینمای معاصر نشسته است.
کد خبر: ۱۶۸۳۶
جمعه ۲۹ آبان ۱۳۹۴ - ۰۴:۱۲

فکرشهر: زینب مغنیه خواهر شهید عماد مغنیه - از فرماندهان نظامی حزب‌الله لبنان - یادداشتی برای مجید مجیدی نوشته است.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از خبرآنلاین، خواهر عماد مغنیه پس از تماشای فیلم «محمد رسول‌الله (ص)» در لبنان، یادداشتی درباره این فیلم و کارگردانش مجید مجیدی منتشر کرده است.

\n\n

متن این یادداشت به شرح زیر است:

\n\n

«بسم الله الرحمن الرحیم

\n\n

محمد رسول‌الله (ص) فیلمی است که کودکی پیامبر را روایت می‌کند، کاری است از مجید مجیدی کارگردان حرفه‌ای و متعهد، پادشاهی که روی تخت سینمای معاصر نشسته است.

\n\n

سه ساعت تمام گذشت بدون اینکه متوجه گذشتنش بشوم. از لحظات اول و تا لحظه آخر فیلم نفسم در سینه حبس شده بود. روی کدام عنصر زیبای فیلم بیشتر تمرکز کنم؟ در بین این همه زیبایی گم شدم! از زیبایی صحنه‌ها و تصویرسازی رخدادها و شخصیت‌ها تا موسیقی و بازیگری و اینها جدای از شخصیتی است که برای حضرت محمد (ص) به تصویر کشیده شد...

\n\n

دیگر لذت جدیدی را هنگام فرستادن صلوات احساس می‌کنم، دیگر نمی‌توانم آن را بی‌گریه تلفظ کنم...

\n\n

حسرتی در دلم به‌جا مانده است: پیامبری یتیم، مظلوم، مهربان که امروز با سوءاستفاده از اسمش به حریم دین تجاوز کردند...

\n\n

ای‌کاش همه می‌توانستند این فیلم را ببینند تا شاید در دلمان رحمت و اخلاقی را که به خاطر آن محمد(ص) فرستاده شد، بیدار شود.

\n\n

سپاسگذارم ایران، سپاسگذارم مجید مجیدی

\n\n

زینب مغنیه، خواهر شهید حاج عماد مغنیه (لبنان)»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر