چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دومین نشست هم اندیشی و جلسه پرسش و پاسخ و ارایه گزارش عملکرد اعضای شورای شهر و شهردار وحدتیه درسال جاری برگزار گردید...
کد خبر: ۱۶۹۴۵
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: دومین نشست هم اندیشی و جلسه پرسش و پاسخ و ارایه گزارش عملکرد اعضای شورای شهر و شهردار وحدتیه درسال جاری برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دومین نشست هم اندیشی و جلسه پرسش و پاسخ و ارایه گزارش اهم عملکرد و اقدامات اعضای شورای اسلامی و شهردار وحدتیه در محل حسینیه اعظم و با حضور باشکوه شهروندان، حجت الاسلام موسوی امام جمعه وحدتیه، اعضای شورای اسلامی، شهردار و پرسنل شهرداری، فرماندهان حوزه مقاومت وکلانتری برگزارگردید.

\n\n

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی وحدتیه، دراین جلسه کشاورز ـ ریاست شورای اسلامی شهر وحدتیه ـ ضمن تقدیر و تشکر از حضور با شکوه شهروندان در جلسه و همکاری ارزشمندشان در اجرای پروژه های عمرانی، خدماتی و.... خصوصا بحث تملک ها و تعریض معابر به ایراد سخن پرداخت و سیر روند اخذ عوارض آلایندگی تاسیسات نفت نرگسی شهروحدتیه را برای شهروندان توضیح داد.

\n\n

\n\n

در ادامه وی ضمن شفاف سازی و انتقاد از سوء نظر عده محدودی که در سطح فضای مجازی اقدام به پخش شایعات و ....می نمایند به چند سوال مطروحه درخصوص مسایل مختلف شهرجواب دادند.

\n\n

سپس حمید صفایی شهردار وحدتیه نیز از حضور و همکاری شهروندان با شهرداری تقدیر و تشکر نمود.

\n\n

وی با اشاره به روند اجرای پروژه های متعدد عمرامی -خدماتی-ورزشی-فرهنگی و.... در سطح شهر وحدتیه ابراز داشت: به حول قوه الهی و همت شهروندان وهمکاری صمیمانه اعضای شورای اسلامی و تلاش و همت مضاعف پرسنل شهرداری، شهر وحدتیه تبدیل به کارگاه بزرگ عمرانی شده و شهر در مسیر توسعه و عمران و آبادانی قرارگرفته است.

\n\n

مهندس صفایی ادامه داد: در حال حاضر بیش از25 پروژه عمرانی در حوزه های مختلف در سطح شهر وحدتیه با اعتبار حدود 90 میلیارد ریال از محل عوارض اخذ شده آلایندگی در حال اجرا است که این امر نویدبخش توسعه و پیشرفت شهر می باشد.

\n\n

در ادامه وی به برخی سوالات مطرح شده توسط حاضرین پاسخ دادند.

\n\n

لازم به توضیح است که بیشتر سوالات شهروندان درخصوص پروژه های عمرانی و ورزشی شهر بوده که جواب داده شد.

\n\n

همچنین برخی از حاضرین به صورت حضوری از اقدامات و عملکرد شهرداری و شورای اسلامی تقدیروتشکر نمودند.

\n\n

\n\n

\n\n

\n\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر