پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: تیم ملی فوتسال بانوان با دستور رئیس‌جمهور به رقابت‌های جام جهانی فوتسال بانوان در گواتمالا اعزام شده است. یک نکته قابل توجه در این رابطه، اعزام نیلوفر اردلان به این رقابت‌هاست. در بازی‌های پیشین خارجی این تیم، او بخاطر مخالفت همسرش نتوانست اجازه خروج از کشور را دریافت کند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از وب‌سایت رسمی برنامه نود، تیم ملی فوتسال بانوان ایران به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال بانوان گواتمالا ایران را ترک کرده در حال حاضر در کشور مکزیک به سر می‌برد.
کد خبر: ۱۶۹۶۷
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۱

فکرشهر: تیم ملی فوتسال بانوان با دستور رئیس‌جمهور به رقابت‌های جام جهانی فوتسال بانوان در گواتمالا اعزام شده است. یک نکته قابل توجه در این رابطه، اعزام نیلوفر اردلان به این رقابت‌هاست. در بازی‌های پیشین خارجی این تیم، او بخاطر مخالفت همسرش نتوانست اجازه خروج از کشور را دریافت کند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از وب‌سایت رسمی برنامه نود، تیم ملی فوتسال بانوان ایران به منظور حضور در رقابت‌های جام جهانی فوتسال بانوان گواتمالا ایران را ترک کرده در حال حاضر در کشور مکزیک به سر می‌برد.

\n\n

تیم ملی فوتسال بانوان اول به آلمان رفت و پس از آلمان به سمت مکزیک پرواز کرد و در حال حاضر در مکزیک به سر می‌برد و در یک هتل اقامت کرده است. اولین تمرین این تیم در یک سالن انجام شد و امروز صبح هم یک تمرین در هتل داشته‌اند.

\n\n

علی صانعی هم در این اردو کنار تیم ملی فوتسال ایران حضور دارد و تیم را مدیریت می کند. اما نکته جالب، حضور نیلوفر اردلان در تیم ملی فوتسال بانوان است؛ بازیکنی که نمی‌توانست تیم ملی را همراهی کند، حالا در اردوی تیم ملی فوتسال حضور دارد.

\n\n

اردلان در این‌باره به سایت برنامه نود گفت: «چون متوجه شدم قرار است سایت برنامه نود مثل همیشه فوتسال بانوان رو پوشش بدهد و البته اولین سایتی که خبر لغو سفر تیم ملی بانوان را به گواتمالا داد سایت نود بود و جریان هم از همان روز راه افتاد، خواستم به سایت نود بگویم که حضور من در اردوی تیم ملی فوتسال با اجازه دادستان و مجوز یکبار خروج از کشور است و ربطی به مشکلاتی قبلی من در خروج از کشور ندارد. خواستم از طریق سایت برنامه نود از کلیه عوامل فدراسیون فوتبال به خصوص آقایان کفاشیان، اسدی و اسلامیان و همچنین خانم عرب عامری و به صورت ویژه‌ای از آقای صادقی در دادستانی تهران تشکر کنم.»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر