پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ سخنی با نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس؛
فکرشهر: نزديك به سه ماه ديگر به انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس شوراي اسلامي باقيمانده است. در گوشه و كنار اين شهر، عزيزان و بزرگواران نامزدهاي احتمالي در...
کد خبر: ۱۷۰۷۹
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۴

فکرشهر ـ مهدی پایدار: نزديك به سه ماه ديگر به انتخابات حساس و سرنوشت ساز مجلس شوراي اسلامي باقيمانده است. در گوشه و كنار اين شهر، عزيزان و بزرگواران نامزدهاي احتمالي در حال رايزني و جلسات خصوصي براي حضور پرشور در اين آزمون بزرگ هستند.

\n\n

هميشه در اين كارزار انتخاباتي، وعده ها و دل خوشي هاي كذايي در بين بعضي از نامزدهاي محترم انتخاباتي وجود دارد كه همواره در حال انتقال به مخاطبين و مردم هميشه در صحنه مي باشد. وعده هاي غيرواقعي و غير قابل دسترس باعث شده ، به دليل عدم تحقق اين وعده ها ، اوج سرخوردگي و دلسردي را بين مردم به حد اعلا برساند و حضور پرشور مردم را در انتخابات آتي به مخاطره بياندازد.

\n\n

*ناگفته پيداست كه اتحاديه هاي انتخاباتي نامزدها و جمع هاي پر شور خصوصي قبل از زمان قانوني تبليغات براي متقاعد كردن همراهان و ياران انتخاباتي خود و ورود كانديداي مورد نظر خود به صندلي هاي بهارستان ، از همه ابزارهاي موجود استفاده خواهند كرد. نامزدهاي محترم ، مواظب باشيد از ابزارهاي سنتي و نوين به اشكال صحيح استفاده كنيد. مبادا اخلاق انتخاباتي را در اين رسانه ها كه بسيار فراگير هم هستند از دست دهيد. بي شك برنده اصلي و برنده معنوي اين انتخابات و آزمون بزرگ ، اخلاق من و شماست. مواظب اخلاق و رفتار افراد ستادي و تحت امر خود باشيد، چرا كه هر گونه رفتار ناشايست و غير عقلايي هر كدام از طرفداران و كاركنان ستادي شما بزرگواران مطمئنا به پاي شما نوشته خواهد شد. در اين راستا مرتب كلاس هاي توجيهي و اخلاقي را براي اين عزيزان برگزار كنيد و به ايشان توصيه كنيد ،كه اخلاق ، رمز پيروزي در انتخابات آينده هست . رقيبان شما در انتخابات از دوستان قديمي و حال شما هستند. حضور همه رقيبان و فعاليت سالم شما بزرگواران باعث رقابت ، بالارفتن شعور سياسي و اجتماعي ، پويايي و حضور حداكثري مردم در حوزه انتخابيه شما خواهد بود .

\n\n

*مواظب وعده هايي كه مي دهيد باشيد . مردم چشم به دهان شما دوخته اند. مبادا وعده هايي كه مي دهيد صرفا جهت تغيير نظر غير واقعي مخاطب باشد . وعده هايي كه مي دهيد مدون باشد. متاسفانه مشاهده شده بعضي وعده هاي انتخاباتي كذايي ، صرفا براي تبليغات ، توسط تيم هاي مشاوره اي براي جلب راي مردم ، داده مي شود و شما بزرگواران بدون در نظر گرفتن محدوديت هاي موجود، اين وعده ها را بر سر زبان ها مي اوريد. حواستان باشد كه هر وعده انتخاباتي چه صحيح و چه وعده هاي كذايي ، تبديل به خواسته عمومي و مطالبه خواهد شد. اين مطالبات و خواسته ها در اذهان و سينه هاي مردم حك خواهد شد. با اين وجود بعد از پيروزي در انتخابات ، همين مردم حق پيگيري مطالبات را خواهند داشت . پيگير اين وعده ها ، هم همراهان شما خواهند بود و هم بازيچه ايست دست مخالفان دست به نقد شما !

\n\n

همين مساله شما را در مقام پاسخگويي به وعده هايي كه قدرت تحقق آن را نداريد ، گسيل مي دارد. در واقع بيشتر انرژي شما در مسير غير واقعي خرج خواهد شد . بيشتر انرژي شما صرف طراحي راهكاري براي گريز از اين مخمصه اي كه خود باني و مسبب آن بوديد به هدر خواهد رفت و اين يعني عدم كارايي مناسب شما در امر صحيح قانونگذاري.

\n\n

مواظب باشيد وعده هايي كه مي دهيد در حيطه وظايف و صلاحيت شما قرار دادشته باشد. در تعارض با قوانين جاري كشور نباشد. در وعده هايي كه مي دهيد همه جوانب سياسي ، اجتماعي ، فرهنگي و اقتصادي و .... كشور را در نظر بگيريد . وعده هايي كه مي دهيد، بسنجيد كه آيا قدرت تحقق آن را داريد و يا حداقل چند درصد امكان تحقق داشته باشد! تبديل يك شهر به استان !! از صلاحيت هاي قوه مجريه و اختيارات وزارت كشورست و نه نماينده محترم مجلس. استخدام يك فرد ديپلمه در نهاد رياست جمهوري از حيطه وظايف شما خارج است !! استخدام فارغ التحصيلان مدرسه راهنمايي در نهادها و سازمان هاي دولتي ديگر منسوخ شده !! آوردن دريا به شهر و استفاده از خدمات بندري و كشتيراني براي شهر از محالات روزگار ماست . همچين وعده هايي ندهيد . و هزاران وعده هاي كذايي ديگر.

\n\n

دوستان عزيز و سرورانم در كارزار بزرگ هفتم اسفندماه ، امروز علم ، فن آوري هاي نو و هوشمند در دست مردم وجود دارد. صدا و رفتار شما لحظه به لحظه ثبت خواهد شد و به عنوان مدرك دست به دست خواهد چرخيد . وضعيت امروزه جامعه ما با گذشته زمين تا آسمان فرق دارد. اگر نماينده اي بدقولي مي كرد و به وعده هايش عمل نميكرد ، اثبات آن بسيار سخت بود. ولي امروزه  با داشتن و در دست بودن رسانه هاي نو و پيشرفته، بازيابي اطلاعات گذشته با زدن يك دكمه امكان پذير و قابل نشر مي باشد و انكار وعده ها امري است محال.

\n\n

براي همه شما آرزوي توفيق روز افزون و و تاج خدمت را  از درگاه خداوند متعال خواهان و خواستارم . باشد كه در همه زمينه ها خدمت را سر لوحه كار قرار دهيم . وقتي خدمت هدف قرار گرفت فرق نمي كند كجاي معادله قرار داريم .

\n\n

«تقواي سياسي ، يعني انسان در نيدان سياست ، صادقانه عمل كند » 

\n\n

رهبري16/10/81

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر