پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: هم اکنون 150 پزشک متخصص و عمومی در این بیمارستان فعالیت دارند که 25 پزشک متخصص از سال گذشته تاکنون جذب این مرکز شده اند.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد عباسی افزود: شمار تخت های این بیمارستان از 200 تخت مصوب هم اکنون به 290 تخت خدمات رسان افزایش یافته است. 
کد خبر: ۱۷۱۲۵
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر گفت: هم اکنون 150 پزشک متخصص و عمومی در این بیمارستان فعالیت دارند که 25 پزشک متخصص از سال گذشته تاکنون جذب این مرکز شده اند.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از ایرنا، دکتر فرهاد عباسی افزود: شمار تخت های این بیمارستان از 200 تخت مصوب هم اکنون به 290 تخت خدمات رسان افزایش یافته است. 

\n\n

وی با اشاره به شمار حدود یکهزار نفری کارکنان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: در این مرکز درهفت رشته جراحی عمومی، زنان و زایمان، کودکان، نوزدان، بیهوشی، آی سی یو و طب اورژانس پزشک مقیم وجود دارد و در طول شبانه روز آماده خدمت هستند. 

\n\n

عباسی ادامه داد: در سایر رشته ها پزشکان به صورت آنکال ارائه خدمت می دهند طوری که در ساعت هایی که متخصص در بیمارستان وجود ندارد در صورت اعلام نیاز تلفنی، پزشک مربوطه خود را برای درمان بیمار به بیمارستان می رساند. 

\n\n

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ادامه داد: این بیمارستان در کاهش میزان سزارین آمار 10 درصدی را تجربه کرده و در این ارتباط موفق به کسب تندیس و لوح تقدیر از سوی معاون وزیر بهداشت و درمان شد. 

\n\n

وی بیان کرد: از آنجا که بیمارستان شهدای خلیج یک مرکز آموزشی درمانی است و به دانشجویان این حوزه آموزش می دهد نسبت به مسائل آموزشی اهتمام ویژه ای داریم. 

\n\n

عباسی گفت: در یکی از طبقه های بیمارستان شهدیا خلیج فارس، احداث سازه ای آغاز شده که با اتمام آن یک مرکز ویژه آموزش و کتابخوانی ایجاد خواهد شد. 

\n\n

وی یادآور شد: برای کیفیت بخشی به خدمات بیمارستان شهدای خلیج فارس تمامی دیواره های بیمارستان رنگ آمیزی و پرده ها و پتو آن نوسازی شده است. 

\n\n

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس گفت: درمانگاه جدید این بیمارستان نیز در ساختمان حلال احمر واقع در چهار راه دادگستری شهر بوشهر با استقرار یافتن چهار پزشک به صورت آزمایشی راه اندازی شده است تا سایر نیروهای مورد نیاز آن نیز تامین شود. 

\n\n

عباسی با اشاره به اینکه درمانگاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز همچنان به کار خود ادامه خواهد داد بیان کرد: بخش مراقبت های ویژه نوزادان بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر نیز که نزدیک به یکسال از راه اندازی می گذرد در مکانی با امکانات و شمار تخت های بیشتر استقرار یافته است. 

\n\n

وی گفت: این بخش در مکان جدید دارای 15 تخت بستری است و کودکانی که کمتر از 28 روز از تولد آنها گذشته و دارای مشکل و یا نارس هستند در آن نگهداری خواهند شد. 

\n\n

عباسی افزود: بخش مراقبت های ویژه کودکان (PICU) نیز بزودی با تکمیل کارکنان آن با ظرفیت چهار تخت و افزایش شمار تخت ها در آینده نزدیک برای ارائه خدمات به کودکان بالای یک ماه راه اندازی خواهد شد. 

\n\n

رئیس بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اضافه کرد: این مرکز برای نخستین بار در استان بوشهر می شود و با آغاز بکار آن کودکان دارای یک محل جداگانه برای دریافت خدمات مراقبت ویژه خواهند شد. 

\n\n

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: بزودی عملیات اجرایی بیمارستان 16 تختخوابی فوق تخصصی الحاقی به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اغاز خواهد شد. 

\n\n

عباسی ادامه داد: همچنین تا کمتر از یک ماه آینده یک مرکز تحقیق های پزشکی هسته ای و تصویر برداری ملکولی بوشهر نیز با قابلیت تشخیص و درمان بیماران سرطانی پیشرفته با کمترین تهاجم درکنار بیمارستان دانشگاه خلیج فارس افتتاح می شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر