پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال تهران از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد. این تیم به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.\n\nتیم نفت تهران نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.\n\n* جریمه نقدی برای تیم ملوان بندر انزلی
کد خبر: ۱۷۵۵۹
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۰۱

فکرشهر: کمیته انضباطی آرای خود را در خصوص تیم‌های لیگ برتری صادر کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دیدار دو تیم نفت تهران و استقلال تهران از سری رقابتهای جام حذفی برگزار شد و از سوی تماشاگران تیم استقلال تهران تخلفاتی مبنی بر فحاشی به تیم مقابل رخ داد. این تیم به 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

\n\n

تیم نفت تهران نیز به دلیل داشتن 5 بازیکن اخطاری باید 40 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند.

\n\n

* جریمه نقدی برای تیم ملوان بندر انزلی

\n\n

دیدار تیم‌های ملوان بندر انزلی و تراکتورسازی تبریز در هفته سیزدهم برگزار شد و تیم ملوان بندر انزلی به دلیل تخلف تماشاگرانش مبنی بر فحاشی به تیم مقابل، به پرداخت 50 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

\n\n

* جریمه نقدی برای نفت و پرسپولیس تهران

\n\n

مسابقه تیم‌های نفت تهران و پرسپولیس روز نهم آذرماه برگزار شد و تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران هر کدام به دلیل داشتن پنج بازیکن اخطاری، به پرداخت مبلغ 40 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

\n\n

* ابطال کارت قرمز بازیکن پرسپولیس

\n\n

پس از درخواست باشگاه پرسپولیس مبنی بر رسیدگی به کارت قرمز ایمان صادقی، دروازه‌بان تیم پرسپولیس در دیدار مقابل ذوب آهن از سری رقابت های جام حذفی به دلیل اشتباهات داوری، کمیته انضباطی پس از بررسی و ارسال پرونده به کمیته داوران و بحث و تبادل نظر اعلام کرد که کارت قرمز از سوی داور به بازیکن تیم پرسپولیس اشتباه بوده و به استناد بند 3 ماده 31 آیین نامه انضباطی از کارت قرمز ایمان صادقی رفع اثر و آن را باطل اعلام می کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر