پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی استان بوشهر از واکسیناسیون رایگان طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، یوسف سعادت در ارتباط با اجرای طرح واکسیناسیون رایگان طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل اظهار داشت: این طرح با توجه به اهمیت بیماری ویروسی نیوکاسل و تأثیر آن بر تولیدات طیور روستایی در سراسر استان در حال اجراست.
کد خبر: ۱۷۵۷۴
پنجشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳

فکرشهر: رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی استان بوشهر از واکسیناسیون رایگان طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، یوسف سعادت در ارتباط با اجرای طرح واکسیناسیون رایگان طیور روستایی علیه بیماری نیوکاسل اظهار داشت: این طرح با توجه به اهمیت بیماری ویروسی نیوکاسل و تأثیر آن بر تولیدات طیور روستایی در سراسر استان در حال اجراست.

\n\n

رئیس اداره بهداشت و مدیریت بیماری‌های طیور دامپزشکی استان بوشهر افزود: عملیات واکسیناسیون از 14 آذرماه سال جاری آغاز و به مدت 30 روز در استان اجرا خواهد شد و طی این مدت 79 هزار دوز واکسن به‌صورت رایگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت و روش مصرف آن به‌صورت آشامیدنی است.

\n\n

سعادت گفت: هدف از اجرای این طرح، واکسیناسیون طیور بومی در جهت اجرای برنامه‌های پیگیرانه در جلوگیری از ابتلا طیور روستایی به بیماری‌های واگیردار و همچنین جلوگیری از انتقال بیماری به واحدهای صنعتی پرورش طیور است.

\n\n

منبع: فارس

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر