پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تکمیل 180 پروژه عمران روستایی در در این استان خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر به نقل از فارس، رضا عوض‌پور اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و مدیران استان در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیرند.\n\nوی افزود: تأمین منابع مالی پروژه‌های مختلف در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر مورد توجه و تأکید قرار دارد و به فضل خدا با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.
کد خبر: ۱۷۵۹۱
جمعه ۲۷ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۸

فکرشهر: رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر از تکمیل 180 پروژه عمران روستایی در در این استان خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر به نقل از فارس، رضا عوض‌پور اظهار داشت: تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در استان بوشهر از اساسی‌ترین اولویت‌های مسئولان است و مدیران استان در این مسیر نهایت توان و ظرفیت موجود را به کار می‌گیرند.

\n\n

وی افزود: تأمین منابع مالی پروژه‌های مختلف در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر مورد توجه و تأکید قرار دارد و به فضل خدا با تلاش و پیگیری‌های انجام شده، به اهداف مورد نظر خواهیم رسید.

\n\n

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته و با همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران، تعداد زیادی پروژه نیمه تمام تکمیل و در آستانه بهره‌برداری قرار دارد.

\n\n

عوض‌پور تصریح کرد: بیش از 590 پروژه برای افتتاح در دهه مبارک فجر در 10 شهرستان استان تکمیل شده که امیدواریم افتتاح این پروژه‌ها موجبات رضایتمندی مردم در شهرها و روستاها را فراهم کند.

\n\n

وی از تکمیل 180 پروژه عمران روستایی در استان بوشهر خبر داد و ابراز داشت: با تلاش صورت گرفته، تعداد 180 پروژه بزرگ و مهم با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد که موجبات عمران و آبادانی روستاهای استان می‌شود.

\n\n

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: این تعداد پروژه با اعتبار بالغ بر 140 میلیارد ریال تکمیل و در اختیار مردم شریف مناطق محروم و روستایی قرار می‌گیرد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر