پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر/ نگاهی به پخش کلیپ های روزهای اخیر در استان بوشهر؛
فکرشهر: کلیپی مملو از توهین و فحش ها و الفاظ رکیکی که تصور استفاده از این کلمات نیز انسان را ناراحت می کند، به اهالی دشتستان و برازجان نسبت داده شد و پخش همین کلیپ در فضای مجازی بود که...
کد خبر: ۱۷۹۴۵
سه‌شنبه ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۶

فکرشهر – محمد محمدزاده فرد: چند سالی است که استفاده از دنیای مجازی در بین مردم و خصوصا جوانان ایران گسترش پیدا کرده و از این فناوری استفاده های مثبت و منفی بسیاری صورت گرفته است که از جمله موارد مثبت استفاده از آن می توان به کمپین دیوار مهربانی اشاره نمود که بازتاب جهانی نیز داشته است؛ البته استفاده های منفی نیز بسیار بوده که یکی از ان موارد را در سه روز گذشته در استان بوشهر شاهد بودیم.

\n\n

پخش کلیپ یکی از اهالی دشتستان که سابقه بیماری داشته و چندین بار در مراکز روانی درمانی بستری شده است، به گلایه از اجحاف صدا و سیمای استان بوشهر نسبت به مردم شهرستان که البته با الفاظ ناشایستی نیز همراه بود، با جوابی غیر قابل تصور از طرف یکی از اهالی بوشهر روبرو گردید.

\n\n

کلیپی مملو از توهین و فحش ها و الفاظ رکیکی که تصور استفاده از این کلمات نیز انسان را ناراحت می کند، به اهالی دشتستان و برازجان نسبت داده شد و پخش همین کلیپ در فضای مجازی بود که جوی بسیار خطرناک و تا حدودی امنیتی را در شهرستان و استان بوشهر حاکم کرد.

\n\n

 از آن جا که متاسفانه تصور دشمنی بین مرکز استان و شهرستان دشتستان بنا به دلایلی نامعلوم در استان وجود داشته و دارد، ساخت و پخش چنین ویدئوهایی می تواند این آتش زیر خاکستر را شعله ور کرده و باعث خسارات جبران ناپذیری به جامعه شود.

\n\n

در هفته وحدت و در سالی که به دستور مقام معظم رهبری سال همدلی و همزبانی نام گذاری شده و قرار است در آینده نزدیک، دو انتخابات بسیار مهم صورت گیرد، این گونه اقدامات می تواند باعث اختلاف بین آحاد مختلف جامعه شده و اعتماد مردم نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران را کم کند.

\n\n

البته در این بین از خطای صدا و سیمای استان بوشهر که با ساخت کلیپ و برنامه هایی و نسبت دادن کارهای ناشایست به دشتستان، آتش اولیه این مسئله را روشن کرده است نیز، نباید به سادگی گذشت و مسئولین دولتی و نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی باید با جدیت این مسئله را پیگیری کرده و از حق مردم خود دفاع کنند. 

\n\n

در نگاهی بدبینانه می توان متصور شد که این اقدامات برنامه ریزی شده و برای اهدافی خاص صورت گرفته است و جا دارد مسئولین قضایی، امنیتی، دولتی، مذهبی و نمایندگان مجلس به این قضیه ورود کرده و برخورد جدی و قاطعی با بانیان آن داشته و آن را اطلاع رسانی کنند تا دیگر شاهد این گونه قضایا نباشیم و در پایان سال به دور از هرگونه تنش، برگزاری انتخاباتی خوب را شاهد باشیم که برگ زرین دیگری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اضافه کند.

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر