پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: برازجان به عنوان دومین شهر استان از لحاظ عمران شهری کاستی های زیادی دارد و برای رفاه اجتماعی در این شهر باید تلاش بیشتری صورت گیرد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری برازجان افزود: طرح های عمران شهری که بتواند تاثیرگذاری مستقیم درایجاد رفاه اجتماعی داشته باشد در حوزه کار شهرداری به لحاظ حجم فعالیت متاسفانه محدود است.
کد خبر: ۱۷۹۷۵
پنجشنبه ۱۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵

فکرشهر: معاون عمرانی استانداری بوشهر گفت: برازجان به عنوان دومین شهر استان از لحاظ عمران شهری کاستی های زیادی دارد و برای رفاه اجتماعی در این شهر باید تلاش بیشتری صورت گیرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدحسن باستی در بازدید از طرح های عمرانی شهرداری برازجان افزود: طرح های عمران شهری که بتواند تاثیرگذاری مستقیم درایجاد رفاه اجتماعی داشته باشد در حوزه کار شهرداری به لحاظ حجم فعالیت متاسفانه محدود است.

\n\n

معاون استانداری بوشهر ادامه داد: بر اساس ضرورت هایی که امروز مطرح شد، قرار است که در بخش هایی از عمران شهری به عنوان طرح های اولویت دار با کمک ومساعدتی که ما به شهرداری خواهیم کرد شهرداری طرح ها را شروع کند.

\n\n

\n\n

وی خاطرنشان کرد: بعضی از این طرح ها می تواند تاثیر خوبی در بازگشایی معابر و ایجاد شبکه های جدید شهری بوجود آورند و فرصت هایی را پیش بیاورند که شهر فضای تنفس بیشتری داشته باشد و شهر از سیما و منظر مبلمان مناسب تری برخوردار باشد.

\n\n

وی گفت: انتظار این است که بین شهرداری و شورای شهر تلاش و همکاری بیشتر و جدی تری صورت گیرد وعملیات اجرایی طرح های اولویت دار شهر برازجان به تناسب اعتبارات و بر اساس نیاز شهر شروع شود.

\n\n

وی گفت: اگر بخواهیم برازجان را به عنوان مرکز شهرستان از این وضع در بیاوریم تلاش خیلی جدی می طلبد.

\n\n

باستی افزود: به لحاظ تاثیر اجتماعی، نگاه مدیریت ارشد استان به طرح های عمران شهری خیلی جدی است و در کنار آن نیز طرح های گردشکری است که در برازجان نیز باید شتاب بیشتری بگیرد.

\n\n

وی بر جلب مشارکت مردمی و استفاده از ظرفیت های شهروندان در ساخت و توسعه شهری تاکید کرد.

\n\n

باستی گفت: ما در راستای این بازدید سعی می کنیم یک کمک خاص به شهر برازجان داشته باشیم.

\n\n

معاون عمرانی استانداری بوشهر همچنین گفت: از دیگر طرح هایی که در اولویت داشته ایم بحث مسکن مهر و طرح 428 واحدی مسکن مهر شهر برازجان بود که ضرورت جابه جایی خط انتقال این مجموعه مطرح شد و تصمیم گرفته شد که این کار به زودی انجام شود.

\n\n

به نوشته ی ایرنا، وی اظهارامیدواری کرد که با این کار، مسکن مهر 428 خانواری برازجان هر چه زودتر تعیین تکلیف و آماده واگذاری شود.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر