پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اطلاعیه ی پلیس:
فکرشهر: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان بوشهر دراطلاعیه ای اعلام کرد: دو نفر از عاملان تهیه و پخش کلیپ های توهین آمیز علیه شهروندان بوشهر و برازجان در شبکه های اجتماعی مجازی دستگیر شدند...
کد خبر: ۱۸۱۴۸
چهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸

فکرشهر: معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان بوشهر دراطلاعیه ای اعلام کرد: دو نفر از عاملان تهیه و پخش کلیپ های توهین آمیز علیه شهروندان بوشهر و برازجان در شبکه های اجتماعی مجازی دستگیر شدند.

\n\n

به گزارش فکرشهر، دراین اطلاعیه آمده است: به دنبال اطلاعیه قبلی مبنی بر جدیت پلیس در برخورد با عوامل ساخت کلیپ های توهین آمیز به مردم شهرهای بوشهر و برازجان به اطلاع می رساند، با تلاش های پلیس اطلاعات و امنیت عمومی دو نفر از عوامل اصلی این حرکت تفرقه افکنانه در شهرهای بوشهر و برازجان دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

\n\n

نیروی انتظامی در این اطلاعیه ضمن تقدیر و تشکر از همکاری و همراهی شهروندان با نیروی انتظامی تاکید کرده است، پیگیری برای شناسایی و دستگیری چهار نفر دیگر که در این رفتار ناپسند و ناشایست دخالت داشته اند به طور جدی در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان بوشهر است.

\n\n

دردوهفته اخیر کلیپ هایی محتوی سخنان و تصاویر توهین آمیز و تفرقه افکنانه از سوی برخی افراد در شهرهای بوشهر و برازجان علیه یکدیگر تهیه و در شبکه های مجازی پخش می شد که باعث نگرانی مردم و مسئولان شده بود. 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر