پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار دشتستان در نشست شورای اداری بخش سعدآباد خبر داد:
به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در نشست شورای اداری بخش سعدآباد افزود: برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، همراهی و همکاری صمیمانه مردم و مسوولان و همت همگانی برای...
کد خبر: ۱۸۲۲
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸

فکرشهر: فرماندار دشتستان گفت: تخصیص اعتبارات لازم برای حل مشکل آب شرب و بهسازی شبکه های آب جزو پروژه های اولویت دار است که در بودجه عمرانی و تملک دارایی سرمایه ای شهرستان در سال جاری به آن توجه شده است.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در نشست شورای اداری بخش سعدآباد افزود: برای اجرایی کردن منویات مقام معظم رهبری و شعار سال، همراهی و همکاری صمیمانه مردم و مسوولان و همت همگانی برای حل مشکلات مردم ضروری است.

وی اضافه کرد: حل برخی مشکلات شهرستان دشتستان در کوتاه مدت در دستور کار است.

زارع گفت: تخصیص اعتبارات برای اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی در شهرستان براساس شاخص ها و مدیریت برنامه ای است.

فرماندار دشتستان بیان کرد: به لحاظ شاخص های امنیتی، شهرستان دشتستان یکی از امن ترین شهرستان های کشور است و در این فضای آرام زمینه فعالیت در این حوزه وجود دارد.

وی واگذاری برخی از امورات به بخش خصوصی را بهترین شیوه مدیریت خواند و گفت: فعال کردن بخش خصوصی باعث کاهش هزینه های دولت خواهد شد.

زارع افزود: دولت بنا دارد تا با همراهی و مشارکت بیشتر مردم بویژه بخش خصوصی زمینه اشتغال را فراهم آورد.

وی اظهارکرد: در اجرای طرح های بزرگ اشتغال زایی در شهرستان دشتستان سرمایه گذاران را حمایت می کنیم.

فرماندار دشتستان با اشاره به این که اجرای پروژه ها و طرح های عمرانی نیمه تمام در اولویت برنامه های شهرستان است از اجرایی شدن احداث یک ایستگاه پست فوق توزیع برق در سعدآباد برای تقویب برق منطقه درسال جاری خبر داد.

زارع اضافه کرد: شهر سعدآباد با وجود پیشینه کهن و فرهنگی ارزشمند آن، مبلمان شهری آن هیچ گونه تناسب و سنخیتی با این پیشینه ندارد و باید با برنامه ریزی ویژه برای ارتقای مبلمان شهری آن تلاش کرد.

امام جمعه وحدتیه نیز به بیان اهمیت شوراها در جامعه پرداخت و گفت: مردم برای حل مشکلاتشان بیشتر با شوراها سروکار دارند و آنان بهتر می توانند مسائل و مشکلات مردم را به مسوولان انتقال دهند و پیگیری کنند.

حجت الاسلام سید یعقوب موسوی نژاد گفت: بحث معضل آب شرب در منطقه یکی از مسائل جدی است و خدمت رسانی در این زمینه باید بسیار سریع انجام گیرد.

بخشدار سعدآباد نیز خواستار تسریع در راه اندازی سد دالکی، حل مشکل کمبود آب و فرسودگی شبکه های آب شرب مردم منطقه و تعریض جاده ورودی به شهر سعدآباد از سمت روستای جتوط شد.

عبدالرحیم افروغ گفت: همچنین حل مشکلات سالن ورزشی سعدآباد و نظرآقا، برنامه ریزی برای نگهداری و ساماندهی بهتر محل استقرار و کمپ های استراحت در محل آثار گردشگری چشمه زیراه، آبشار تلخاب رود شور، تکمیل گازرسانی و فعالیت مجدد دانشگاه پیام نور سعدآباد ضروری است.

منبع:پرتال فرمانداری

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر