چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه تجزیه و تحلیل مصوبات شورای مدیران شهرستان دشتستان، با حضور معاونت درمان ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،روسای شبکه و بیمارستان شهید گنجی و سایر اعضاء برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، نخست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکترسید سجاد اقبالی در خصوص برگزاری  این جلسات گفت این فرایند بسیار خوبی است که در سطح کلان نیز میتوان به آن نگاه کرد و نکته اساسی برگزاری چنین جلساتی داشتن  تفاهم بین  دوحوزه بهداشت و درمان را میرساند.
کد خبر: ۱۸۳۰۳
دوشنبه ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۵

فکرشهر: جلسه تجزیه و تحلیل مصوبات شورای مدیران شهرستان دشتستان، با حضور معاونت درمان ،مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر،روسای شبکه و بیمارستان شهید گنجی و سایر اعضاء برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی بهداشت و درمان دشتستان، نخست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، دکترسید سجاد اقبالی در خصوص برگزاری  این جلسات گفت این فرایند بسیار خوبی است که در سطح کلان نیز میتوان به آن نگاه کرد و نکته اساسی برگزاری چنین جلساتی داشتن  تفاهم بین  دوحوزه بهداشت و درمان را میرساند.

\n\n

دکتر اقبالی در ادامه اظهار داشت : این الگو ریشه در عقل دارد و دکتر حاجیونی به عنوان یک فرد آینده نگر با درایت و اعتماد به نفس  که هدفش ارتقاء و روند رو به رشد سیستم می باشد این جلسات را برگزار نموده و میتوان به عنوان الگویی دردیگر شبکه های استان نیز انجام شود.

\n\n

این مقام مسئول افزود: سیاست نظام جهانی به سمت آموزشی شدن پیشرفت می کند و اگر بخواهیم اموزش خوبی داشته باشیم لازمه آن داشتن پژوهش خوب می باشد .

\n\n

وی همچنین اضافه نمود:  دیدگاه ما به وظایف روسای شبکه در حوزه خود ،مانند وظایف ریاست دانشگاه است و فقط در بخش های اجرایی است  ،دانشگاه در اولویت می باشد  و تصمیمات و بازخورد را به شبکه ها اعلام می کند.

\n\n

دکتر اقبالی  همچنین گفت : در بخش درمان اگر واحد های جدیدی راه اندازی شود ، ما این تضمین را می دهیم که نیروی آن را تامین کنیم .

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان،دکتر علیرضا حاجیونی گفت : ما مفتخریم که فعالیتهای شورای مدیران که در طی دو سال گذشته ،20 جلسه برگزار نموده ایم را در حضور معاونت درمان ،ارائه میدهیم.

\n\n

دکتر حاجیونی در ادامه اظهار داشت ،فلسفه وجودی شورای مدیران ،هم سویی،هم گرایی ، هماهنگی بین  فعالیتهای حوزه درمان و بهداشت  می باشد وبه لحاظ اینکه شهرستان دشتستان دومین شهرستان  از لحاظ گستردگی و فعالیتهای مختلف هست، باید  ارتباط منسجم و نزدیکی بین این دو حوزه برقرار باشد تا بتوانیم اهداف نظام سلامت را برآورده کنیم.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان افزود ،خوشبختانه از تعداد مصوباتی که در این دو سال داشته ایم ،بیشتر آنها عملیاتی شده اندو این مهم با هم فکری ها و تعامل بین این دو حوزه به دست آمده است.

\n\n

وی همچنین اظهار داشت ،این جلسات بازخورد خوبی درحوزه بهداشت و درمان دشتستان داشته است که میتوان به ارتقاء فرایند صدور گواهی ولادت،جمع آوری زباله های عفونی بخش خصوصی با همکاری شهرداری ،نظام پزشکی  شهرستان،بازدیدهای مکرر واحد بهداشت محیط از بیمارستان و همچنین کمک گرفتن از بخش درمان ، برای توانمند کردن بخش درمانی ،مراکز بهداشتی و درمانی اشاره نمود.

\n\n

سپس قائم مقام شبکه ،مهندس حسین دلخواه، تجزیه و تحلیل  مصوبات گذشته شورای مدیران را به صورت  پاورپوینت به تفکیک در حوزه بهداشت و درمان ارائه داد .

\n\n

در طی جلسه به صورت موردی بر روی 4 مصوبه مهم که عملیاتی نشده بود ، بحث و گفتگو شد و با نظرات اعضائ و دکتر اقبالی تصمیماتی اتخاذ گردید که به شرح ذیل میباشد.

\n\n

1-      1-تصمیم گیری در مورد شرکت غذایی بیمارستان در سطح اولیه در شهرستان انجام شود و بازخورد آن به دانشگاه اعلام شود.

\n\n

2-      2-پیگیری مطالبات پرسنلی بیمارستان شهید گنجی توسط معاونت درمان

\n\n

3-     3- در بخش درمان اگر واحد های جدیدی راه اندازی شود ، تامین نیروی آن با دانشگاه می باشد.

\n\n

4-      4-تشکیل جلسه مشترکی با حضور دکتر اقبالی،مسئول ستاد هدایت استان و رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان در معاونت درمان جهت برنامه ریزی برای اعزام بیماران .

\n\n

\n

                           

\n\n

                        

\n\n

                        

\n\n

                  

\n\n

                  

\n\n

              

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر