چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کلاس های آموزشی سلامت اجتماعی در قالب طرح امید اجتماعی در مناطق مختلف شهرستان دشتستان برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این باره گفت: این کلاس های آموزشی که در قالب طرح امید اجتماعی استانداری بوشهر برگزار می شود، توسط کارشناسان بهداشت و درمان و با همکاری بخشداری و دهیاری اجرا می گردد.
کد خبر: ۱۸۶۰۰
دوشنبه ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۶

فکرشهر: کلاس های آموزشی سلامت اجتماعی در قالب طرح امید اجتماعی در مناطق مختلف شهرستان دشتستان برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان دشتستان، کارشناس مسئول واحد آموزش و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان دشتستان در این باره گفت: این کلاس های آموزشی که در قالب طرح امید اجتماعی استانداری بوشهر برگزار می شود، توسط کارشناسان بهداشت و درمان و با همکاری بخشداری و دهیاری اجرا می گردد.

\n\n

آقای عباسپورافزود: بر اساس تفاهم نامه بین شبکه و فرمانداری ،بخشداریها موظفند تاریخ  ومحل جلسات را تعیین و مدرسین شبکه بهداشت نیز اموزشهایی در رابطه با تغذیه،تحرک بدنی و دخانیات ارائه  دهند.

\n\n

وی در پایان خاطر نشان کرد: کلاس های آموزشی تا پایان اسفند ماه ، در 17 منطقه شهری و روستایی برگزار خواهد شد و تا کنون در 3 منطقه اجرا شده است.

\n\n

\n

                          

\n\n

                     

\n\n

                     

\n\n

                      

\n\n

                      

\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر