پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استاندار بوشهر از افزایش 22 درصدی اعتبارات تملک دارایی بوشهر در بودجه سال 95 خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری، مصطفی سالاری در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به افزایش 22 درصدی اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر در بودجه سال 95 اظهار داشت: امید است با این مبالغ طرح‌های در دست اجرا تسریع و تکمیل شود و اقتصاد استان بوشهر بر اساس برنامه‌های تدوین‌شده متحول شود.
کد خبر: ۱۸۶۶۶
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۰

فکرشهر: استاندار بوشهر از افزایش 22 درصدی اعتبارات تملک دارایی بوشهر در بودجه سال 95 خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری، مصطفی سالاری در نشست شورای برنامه‌ریزی استان بوشهر با اشاره به افزایش 22 درصدی اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر در بودجه سال 95 اظهار داشت: امید است با این مبالغ طرح‌های در دست اجرا تسریع و تکمیل شود و اقتصاد استان بوشهر بر اساس برنامه‌های تدوین‌شده متحول شود.

\n\n

استاندار بوشهر از اجرای بزرگراه کریدور جنوبی از شلمچه تا جاسک خبر داد و بیان کرد: در اجرای این کریدور از شلمچه تا جاسک بزرگراه ساخته می‌شود که در این حوزه استان بوشهر در بر می‌گیرد که طرح‌های بزرگراهی استان بوشهر با اعتبار این حوزه تکمیل و در کنار آن بزرگراه شیف به گناوه اجرا می‌شود.

\n\n

سالاری با تشریح وضعیت بودجه‌ای استان بوشهر تصریح کرد: باید تمام دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات ملی برنامه داشته باشند و یکی از شاخص‌های ما برای ارزیابی عملکرد مدیران نیز همین جذب اعتبارات ملی است.

\n\n

استاندار بوشهر گفت: لایحه بودجه کل کشور در سال 95 به مجلس ارائه‌شده و بر اساس این بودجه اعتبارات تملک دارایی استان بوشهر در سال آینده 22 درصد افزایش دارد.

\n\n

وی افزود: باید با این افزایش اعتباری، زمینه برای اجرای طرح‌های مختلف را فراهم کرده و از این فرصت نهایت بهره را ببریم.

\n\n

سالاری با اشاره به نزدیک شدن به سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیان کرد: دهه فجر دهه جشن انقلاب است و تمام دستگاه‌های اجرایی باید با برنامه‌ریزی مناسب مراسمات ویژه این ایام باشکوه برگزار کنند.

\n\n

استاندار بوشهر با اشاره به طرح آمایش سرزمین، بر جدیت مسئولان در تدوین این طرح تأکید کرد و گفت: باید از تمام ظرفیت‌های علمی و جامعه دانشگاهی استان برای اجرای این طرح علمی استفاده کنیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر