پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: رزمایش دو هزار نفری عاشقان ولایت در بوشهر برگزار می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا دشتی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی رزمایش عاشقان ولایت در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در ایستادگی در مقابل دشمنان و دفاع از این آب و خاک پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز همین آمادگی و انگیزه در بین مردم این دیار وجود دارد.\n\nوی با اشاره به حضور دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان بوشهر در رزمایش عاشقان ولایت، اضافه کرد: این رزمایش روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم بهمن‌ماه در سواحل نیلگون خلیج فارس و در کنار نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۸۶۶۹
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۸

فکرشهر: فرمانده سپاه شهرستان بوشهر گفت: رزمایش دو هزار نفری عاشقان ولایت در بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالرضا دشتی صبح چهارشنبه در نشست هماهنگی رزمایش عاشقان ولایت در بوشهر اظهار داشت: مردم استان بوشهر همواره در ایستادگی در مقابل دشمنان و دفاع از این آب و خاک پیشتاز بوده‌اند و امروز نیز همین آمادگی و انگیزه در بین مردم این دیار وجود دارد.

\n\n

وی با اشاره به حضور دو هزار نفر از بسیجیان شهرستان بوشهر در رزمایش عاشقان ولایت، اضافه کرد: این رزمایش روزهای پنجشنبه و جمعه هفتم و هشتم بهمن‌ماه در سواحل نیلگون خلیج فارس و در کنار نیروگاه اتمی بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به برگزاری این رزمایش برای مرور تاکتیک‌هایی که گردان‌ها در آموزش‌های تئوری فراگرفته‌اند، خاطرنشان کرد: این رزمایش در قالب گردان‌های الی بیت المقدس و کوثر شهرستان بوشهر برگزار می‌شود.

\n\n

وی به سناریوهای این رزمایش اشاره کرد و ادامه داد: دفاع از ساحل، امداد و نجات، هلی‌برن و ضد هلی‌برن از جمله برنامه‌های رزمایش دو هزار نفری عاشقان ولایت در بوشهر است.

\n\n

دشتی با اشاره به همکاری منطقه دوم دریایی سپاه در برگزاری این رزمایش، بیان کرد: بالا بردن توان رزمی و آمادگی بسیجیان گردان‌های الی بیت‌المقدس یکی از اهداف مهم برگزاری این رزمایش است.

\n\n

وی از هماهنگ کردن فعالیت‌های نظامی بسیج به عنوان یکی دیگر از اهداف این رزمایش نام برد و گفت: سازماندهی و ارتقای آمادگی رزم و بالا بردن روحیه و انگیزه بسیجیان در رزمایش عاشقان ولایت مد نظر است.

\n\n

فرمانده سپاه شهرستان بوشهر با اشاره به توجه ویژه به منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری در این رزمایش، افزود: از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش می‌توان به تقویت روحیه ایستادگی و مقاومت مردم در برابر استکبارجهانی و زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا اشاره کرد.

\n\n

وی با اشاره به اینکه ایران اسلامی به عنوان یک قدرت جهانی محسوب می‌شود، گفت: این مهم را می‌توانیم در عملکرد محکم و قدرتمند ایران در منطقه و جهان ببینیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر