چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: جلسه ستادی با حضور ریاست شبکه و کارشناس مسئول واحدهای ستادی برگزار گردید.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، نخست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، با برشمردن اهمیت چیدمان با توجه به تهیه زیر ساخت ها و اقلام و رفع اکثر نیاز های هزینه بر خانه های بهداشت و مراکز ، گام بعدی را ،چیدمان صحیح امکانات دانسته و با تقاضا از کارشناسان ذیصلاح شبکه ،خواستار نیاز سنجی صحیح تر و کشف کمبودها شد .
کد خبر: ۱۸۶۸۸
چهارشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۷

فکرشهر: جلسه ستادی با حضور ریاست شبکه و کارشناس مسئول واحدهای ستادی برگزار گردید.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان، نخست رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان، با برشمردن اهمیت چیدمان با توجه به تهیه زیر ساخت ها و اقلام و رفع اکثر نیاز های هزینه بر خانه های بهداشت و مراکز ، گام بعدی را ،چیدمان صحیح امکانات دانسته و با تقاضا از کارشناسان ذیصلاح شبکه ،خواستار نیاز سنجی صحیح تر و کشف کمبودها شد .

\n\n

دکتر حاجیونی  همچنین اظهار داشت: برنامه ها یی که از مرکزاستان به شبکه اعلام می شود  ،طبق برنامه ابلاغ شده  و با جدیت هرچه تمام تر  توسط کارشناسان ستادی پیگیری و با کشف موانع ،درسدد رفع آنان  باشند.

\n\n

\n\n

این مقام مسئول  با اشاره به نقش مستند سازی فعالیت ها ،از کارشناسان ستادی خواست مستند سازی و ارائه گزارش را جهت پیشرفت عملکرد و شناخت بهتر نقاط ضعف و قوت و جایگاه فعلی خود مد نظر خود قرار دهند.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان با اشاره پیش رو بودن  تعطیلات ایام نوروز، وظیفه دو بخش از سیستم بهداشت و درمان یعنی واحد بهداشت محیط و حرفه ای و فوریتهای پزشکی  را  در این ایام بسیار حیاتی و ضروری دانسته و از افراد ذیربط خواسته شد با اجرای صحیح طرح تشدید بسیج سلامت نوروزی  توسط پرسنل بهداشت محیط وحرفه ای و برنامه های ستاد تسهیلات سفر های نوروزی از جانب فوریتهای پزشکی  ،خاطره ای خوش را برای مسافرین رقم بزنند.

\n\n

دکتر حاجیونی با توجه به استقرار کارشناس بهداشت روان  و تغذیه در تمامی مراکز جامعه سلامت به تشریح اهمیت بهداشت روانی و همچنین تغذیه صحیح  در کنار بهداشت عمومی و محیط پرداخته و با معرفی مرکز جامعه سلامت امام رضا به عنوان پایلوت خواستار معرفی بیماران نیازمند دریافت مشاوره روانی به این مرکز شد .

\n\n

در ادامه کارشناس مسئول های واحدهای ستادی شبکه، برنامه های اجرایی و در دست اقدام خود را تشریح  کردند  و در خصوص آنها با ریاست شبکه به بحث و بررسی پرداختند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر