پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی فکرشهر:
فکرشهر: فرماندار دشتستان می گوید در سال جاری برنامه ها و اعتبارات خوبی برای ورزش این شهرستان در نظر گرفته است...
کد خبر: ۱۸۷۶
پنجشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۱۸

فکرشهر - محمد محمدزاده فرد: فرماندار دشتستان می گوید در سال جاری برنامه ها و اعتبارات خوبی برای ورزش این شهرستان در نظر گرفته است.

به گزارش فکرشهر، دکتر ارسلان زارع در آیین تجلیل از پیشکسوتان و مربیان فوتبال شهرستان دشتستان افزود: فوتبال پرطرفدارترین ورزش در گیتی به شمار می آید و به جایی رسیده که به صورت علمی در دانشگاه ها تا مقطع دکتری تدریس می گردد.

فرماندار دشتستان اضافه کرد: در ورزش و فوتبال باید از پیشکسوتان استفاده شود و اداره آن به عهده خود ورزشکاران باشد.

زارع ادامه داد: دشتستان از استعدادهای بسیاری در ورزش برخوردار است اما در جایگاه خود قرار ندارد و من معتقدم چرخ فوتبال در این شهرستان می چرخد اما به کندی و امیدوارم مسئولان ورزش و فوتبال با یکدیگر همکار و یکدل باشند تا شرایط موجود را درخور مردم شریف دشتستان کنیم.

وی افزود: برخی مشکلات ورزش شهرستان نرم افزاری است و بعضی سخت افزاری که باید هرر دو رفع گردد.

فرماندار دشتستان ادامه داد: پیرامون مشکلات نرم افزاری باید کارگروهی تشکیل شود و از ورزشی ها و کارشناسان دعوت به همکاری نمایند و مشکلات شناسایی و راهکار ارائه گردد و فرمانداری نیز هر کاری در توان داشته باشد انجام خواهد داد.

دکتر زارع که در جمع پیشکسوتان و مربیان فوتبال صحبت می کرد، افزود: مشکلات سخت افزاری با تخصیص اعتبار حل خواهد شد و ما در سال جاری عمده بودجه تملک دارایی در ورزش و جوانان را به بازسازی سالن ها و خصوصا کفپوش اختصاص خواهیم داد و آنها را ترمیم خواهیم کرد؛ البته نه همه ی سالن ها را.

وی ادامه داد: برای تکمیل و بازسازی سالن های دشتستان بیش از 100 میلیارد تومان اعتبار لازم است که به دلیل کمبود بودجه، علی رغم تلاش های دولت امسال جذب این مبلغ محقق نمی باشد.

مقام اول شهرستان دشتستان ضمن اعلام تخصیص بیش از 1.5 میلیارد تومان اعتبار برای ورزش و بازسازی سالن ها گفت: درخصوص دشتستان معتقدم که بیش از سخت افزار احتیاج به مدیریت و نرم افزار دارد و باید با جذب جوانان و ایجاد انگیزش با کمک یک کارگروه و دفع مشکلات این کار را انجام داد.

ارسلان زارع اضافه کرد: اگر می خواهیم در فوتبال و در عرصه ی ملی جایگاهی داشته باشیم به اعتباری بیش از کمک برخی شرکت ها نیازمندیم و باید هزینه های اساسی برای آن تعریف شود.

فرماندار دشتستان ادامه داد: من علاقه مند هستم در دوره ی حضور خود در این شهرستان یک تیم فوتبال بزرگسالان در لیگ یک داشته باشیم و در دگیر رده های سنی نیز همین موضوع را دنبال خواهیم کرد.

وی افزود: باید طوری برنامه ریزی کنیم که بعد از 5 سال توانایی اداره تیمی در لیگ برتر را داشته باشیم و برای این کار نیاز به بلندپروازی نیست و با یک برنامه مدون می توانیم این کار را طی 5 سال انجام دهیم.

 

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر