پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون سلامت دامپزشکی استان بوشهر از ارائه ویزیت رایگان دامپزشکی به دامداران و اجرای طرح واکسیناسیون لمپی اسکین به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.\n\nبه گزارش فکرشهر، محمدمهدی سیمرونی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص برنامه‌های دامپزشکی استان در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر برنامه‌هایی از جمله واکسیناسیون دام‌ها، سم‌پاشی جمعیت دامی و اماکن دامی و همچنین ویزیت رایگان در دستور کار قرار دارد.
کد خبر: ۱۸۸۴۲
دوشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱

فکرشهر: معاون سلامت دامپزشکی استان بوشهر از ارائه ویزیت رایگان دامپزشکی به دامداران و اجرای طرح واکسیناسیون لمپی اسکین به مناسبت ایام‌الله دهه فجر خبر داد.

\n\n

به گزارش فکرشهر، محمدمهدی سیمرونی امروز در گفت‌وگو با فارس در خصوص برنامه‌های دامپزشکی استان در ایام‌الله دهه فجر اظهار داشت: همزمان با آغاز دهه فجر برنامه‌هایی از جمله واکسیناسیون دام‌ها، سم‌پاشی جمعیت دامی و اماکن دامی و همچنین ویزیت رایگان در دستور کار قرار دارد.

\n\n

معاون سلامت دامپزشکی استان بوشهر افزود: برنامه عملیاتی دامپزشکی همزمان با آغاز دهه فجر با سم‌پاشی جمعیت دامی و اماکن دامی از روز 12 بهمن‌ ماه در دو روستا و یک منطقه عشایری در هر شهرستان آغاز شد و این عملیات تا پایان دهه فجر ادامه خواهد یافت.

\n\n

سیمرونی در خصوص دیگر برنامه‌های در دست اجرای این دهه نیز گفت: با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده واکسیناسیون گوساله‌های پرواری در واحد مجتمع پرواربندی زیارت و روستاهای اطراف پرواربندی علیه بیماری لمپی اسکین انجام خواهد شد.

\n\n

معاون سلامت دامپزشکی استان بوشهر اظهار داشت: خدمات ویزیت رایگان در این ایام مبارک در تمامی شبکه‌های دامپزشکی شهرستان‌ها انجام و همچنین این خدمات رایگان روز 17 بهمن‌ماه در کلینیک‌های بخش خصوص دامپزشکی نیز اجرا خواهد شد.

\n\n

وی در پایان با اشاره به طرح واکسیناسیون در حال اجرای لمپی اسکین گفت: در این طرح که از روز 26 دی‌ماه سال جاری آغازشده تاکنون بیش از 11 هزار رأس گاو و گوساله تحت پوشش واکسیناسیون قرار گرفته‌اند و انتظار می‌رود تا پایان هفته جاری تمامی جمعیت گاوی استان واکسینه شوند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر