پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تامین نیاز آینده بوشهر در عرصه مدیریتی مستلزم به افزایش نخبه پروری در استان است.به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد افزود: اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب به شمار می رود باید اجرایی شود.وی تاکید بر تکریم و شناخت جایگاه معلم تصریح کرد: آموزش و پروش باید براساس سند تحول بنیادین خود متحول و نخبه پروری را در دستور کار خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۹۰۱
شنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تامین نیاز آینده بوشهر در عرصه مدیریتی مستلزم به افزایش نخبه پروری در استان است.

به گزارش فکرشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه بوشهر با اشاره به سال فرهنگ و اقتصاد افزود: اجرایی کردن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش که همواره از تاکیدات رهبر معظم انقلاب به شمار می رود باید اجرایی شود.

وی تاکید بر تکریم و شناخت جایگاه معلم تصریح کرد: آموزش و پروش باید براساس سند تحول بنیادین خود متحول و نخبه پروری را در دستور کار خود قرار دهد.

صفایی بوشهری یادآور شد: مدارس، دانشگاهها و حوزه های استان بوشهر برای تربیت جوانان و نوجوانان استان باید از بهترین امکانات برخوردار باشند.

وی بیان کرد: بعضی از مدارس و مراکز آموزشی در استان از وضعیت مطلوبی برخوردار نیستند و مسوولان باید با عزمی جدی برای مرمت و بازسازی آنها تلاش کنند.

صفایی بوشهری با اشاره به احداث دانشکده مهندسی هسته ای در استان بوشهر، تصریح کرد: همان طور که وزارت نفت در ایجاد زیرساخت های آموزشی در استان بوشهرهمیشه پیشگام بوده سایر سازمانهایی که از این استان نیز نهایت استفاده را می برند در افزایش زیر ساخت های آموزشی باید فعال باشند.

وی تاکید کرد: به منظور تولید نیروی انسانی قوی در بوشهر باید اتاق فکری قوی در استان تشکیل شود تا ضمن نخبه پروری نخبگان استان را شناسایی و ازآنها در اداره امور جامعه استفاده شود.

امام جمعه بوشهر گفت: مدیریت اقتصادی، اقتصادی پویا را در کشور ایجاد می کند و برای تحقق اقتصادی پویا باید زمینه افزایش تولید در کشور فراهم شود.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه اقتصاد مقاومتی بر پایه منابع داخلی کشورایجاد می شود در این صورت است که دشمن از اعمال فشار و تحریم برعلیه ایران ناامید می شود.

منبع:ایرنا

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر