پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: یک سایت خبری مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین موضع‌گیری سیاسی خود پیش‌بینی کرده است که «اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست سنگینی خواهند خورد».\n\nبه گزارش فکرشهر، «پایش» نوشت: وی به‌تازگی در جمع همفکرانش از ائتلاف اصولگرایان انتقاد کرده و گفته است: عده‌ای به اسم اصولگرا دور هم نشسته‌اند و به خودشان سهمیه می‌دهند و انتظار دارند مردم هم به آنها رای دهند در حالی که حداکثر از این فهرست ۳۰ نفره، ۷ تا ۸ نفر بیشتر به مجلس راه پیدا نخواهند کرد.
کد خبر: ۱۹۰۹۷
دوشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۲

فکرشهر: یک سایت خبری مدعی شد که محمود احمدی‌نژاد در تازه‌ترین موضع‌گیری سیاسی خود پیش‌بینی کرده است که «اصولگرایان در انتخابات مجلس شکست سنگینی خواهند خورد».

\n\n

به گزارش فکرشهر، «پایش» نوشت: وی به‌تازگی در جمع همفکرانش از ائتلاف اصولگرایان انتقاد کرده و گفته است: عده‌ای به اسم اصولگرا دور هم نشسته‌اند و به خودشان سهمیه می‌دهند و انتظار دارند مردم هم به آنها رای دهند در حالی که حداکثر از این فهرست ۳۰ نفره، ۷ تا ۸ نفر بیشتر به مجلس راه پیدا نخواهند کرد.

\n\n

احمدی‌نژاد افزوده است: با اینکه اصلاح‌طلب‌ها و اغلب رقبای جدی اصولگرایان رد صلاحیت شده و از گردونه انتخابات حذف شده‌اند اما همین افراد درجه سه اصلاح‌طلب و طرفدار دولت هم اصولگرایان را کاملا شکست خواهند داد.

\n\n

رئیس‌جمهور سابق خاطرنشان کرده است: ائتلاف اصولگرایان فاقد چهره‌های کاریزماتیک در انتخابات است و برخی از نامزدهای آنها نیز امتحان خود را قبلا داده و مردود شده‌اند.

\n\n

وی با کنایه افزوده است: دور هم می‌نشینند و فهرست می‌بندند و فکر می‌کنند مردم به آنها رای خواهند داد.

\n\n

احمدی‌نژاد با بیان اینکه اینها اصولگرایی را خراب کرده‌اند، گفته است: آنها نه شعار دارند و نه برنامه.

\n\n

وی اضافه کرده است: از نظر من اصولگرایی مرده است و باید خون تازه‌ای در جریان حامی انقلاب جاری شود.

\n\n

در پیگیری از دفتر رئیس جمهور سابق، مطلع شد سخنان منسوب به دکتر احمدی نژاد از اساس کذب است و رئیس جمهور سابق کشورمان هیچ اظهارنظر انتخاباتی نکرده است.

\n\n

به گزارش ایسنا، در پی انتشار این مطلب، سایت «دولت بهار» نزدیک به جریان محمود احمدی‌نژاد نوشت: «سخنان منسوب به دکتر احمدی‌نژاد از اساس کذب است و رئیس‌جمهور سابق کشورمان هیچ اظهارنظر انتخاباتی نکرده است.

\n\n

دکتر احمدی‌نژاد بارها و بارها تاکید کرده است که نقش‌آفرینی‌اش در انتخابات مجلس شورای اسلامی صرفا در انداختن رای به صندوق خلاصه می‌شود و به هیچ‌وجه از هیچ فهرست و کاندیدایی حمایت نمی‌کند.»

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر