پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، هفت پروژه عمران شهری در جزیره خارگ افتتاح و کلنگ‌زنی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار شهرستان بوشهر صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمران شهری خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد و باید تلاش شود که زیرساخت‌های جزیره به خوبی توسعه یابد.\n\nحسن ابراهیمی ادامه داد: افزایش اعتبارات عمرانی خارگ یکی از برنامه‌هایی بود که باعث شده تا شاهد اجرای طرح‌های مهمی در این جزیره باشیم و امیدواریم شاهد رضایت‌مندی مردم ازاجرای این طرح‌ها باشیم.
کد خبر: ۱۹۱۵۶
سه‌شنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸

فکرشهر: در آئینی با حضور مسئولان، هفت پروژه عمران شهری در جزیره خارگ افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار شهرستان بوشهر صبح سه‌شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های عمران شهری خارگ اظهار داشت: جزیره خارگ نقش بسیار مهمی در اقتصاد کشور دارد و باید تلاش شود که زیرساخت‌های جزیره به خوبی توسعه یابد.

\n\n

حسن ابراهیمی ادامه داد: افزایش اعتبارات عمرانی خارگ یکی از برنامه‌هایی بود که باعث شده تا شاهد اجرای طرح‌های مهمی در این جزیره باشیم و امیدواریم شاهد رضایت‌مندی مردم ازاجرای این طرح‌ها باشیم.

\n\n

شهردار خارگ در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: امروز با حضور مسئولان شهرستان بوشهر پروژه‌های مهمی در حوزه عمران شهری جزیره خارگ به بهره‌برداری رسید و چند پروژه نیز کلنگ‌زنی شد.

\n\n

احمد بارگاهی با اشاره به کلنگ‌زنی فاز دوم کانال دفع آب‌های سطحی جزیره خارگ ادامه داد: این طرح به طول ۵۰۰ متر اجرا می‌شود که اعتبار آن ۱۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی است.

\n\n

وی همچنین به افتتاح فاز اول کانال دفع آب‌های سطحی خارگ اشاره کرد و افزود: طول کانال ۶۸۰ متر است که با اعتبار ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات تملک دارایی اجرا می‌شود.

\n\n

شهردار خارگ از افتتاح پروژه سنگ فرش خیابان‌های پشت ساختمان بخشداری و خیابان دارائی خبرداد و افزود: پروژه سنگ فرش خیابان ملوانان و کانال دفع آب‌های سطحی خیابان معلم کلنگ‌زنی شد.

\n\n

وی با اشاره به رونمایی از اطلاعات مکانی شهرداری (GIS) در سالن اجتماعات شهرداری جزیره اضافه کرد: این سامانه در پیشبرد اهداف عمرانی جزیره نقش بسیار مهمی دارد.

\n\n

11

\n\n

 

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر