پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: تازه‌ترین ویدیویی که به صورت آنلاین از گروه تروریستی داعش منتشر شده، فردی با پرچم سیاه را نشان می‌دهد که هند را تهدید می‌کند و خواهان کشیده شدن جنگ به هند است.\n\nبه گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: این فرد وابسته به گروه تروریستی داعش می‌گوید هم‌اکنون گروه داعش در سرزمین‌های سوریه و عراق حکومت می‌کند و دامنه حکومت آن به پاکستان، بنگلادش و هند نیز کشیده خواهد شد.\n\nاو افزود جریانی از هندوهای افراط‌گرا در هند در حال سازماندهی است تا هر مسلمانی که گوشت گاو بخورد را بکشند و این گروه از اسلام کینه دارند.
کد خبر: ۱۹۳۹۴
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۰

فکرشهر: تازه‌ترین ویدیویی که به صورت آنلاین از گروه تروریستی داعش منتشر شده، فردی با پرچم سیاه را نشان می‌دهد که هند را تهدید می‌کند و خواهان کشیده شدن جنگ به هند است.

\n\n

به گزارش فکرشهر، روزنامه جمهوری اسلامی در ادامه نوشت: این فرد وابسته به گروه تروریستی داعش می‌گوید هم‌اکنون گروه داعش در سرزمین‌های سوریه و عراق حکومت می‌کند و دامنه حکومت آن به پاکستان، بنگلادش و هند نیز کشیده خواهد شد.

\n\n

او افزود جریانی از هندوهای افراط‌گرا در هند در حال سازماندهی است تا هر مسلمانی که گوشت گاو بخورد را بکشند و این گروه از اسلام کینه دارند.

\n\n

وی همچنین اعلام کرد که نخست‌وزیر هند (ناریندر مودی) از طرفداران افراطی هندوئیسم است و شرایط را برای بروز یک درگیری بزرگ در آینده با مسلمانان مهیا می‌کند.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر