پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: یادمان شهدای گمنام نیروگاه اتمی بوشهر در آئینی با حضور مسئولان نیروگاه اتمی و مدیران استان بوشهر رونمایی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی عصر سه‌شنبه در آئین رونمایی از یادمان شهدای گمنام نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: عزت و اقتدار و توانمندی امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستیم.\n\nحسین غفاری با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان نمادی از اقتدار ایران محسوب می‌شود، بیان کرد: تکریم شهدا یک وظیفه عمومی است و صنعت هسته‌ای نیز برای این موضوع اهمیت بسیار زیادی قائل است.
کد خبر: ۱۹۴۳۴
سه‌شنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵

فکرشهر: یادمان شهدای گمنام نیروگاه اتمی بوشهر در آئینی با حضور مسئولان نیروگاه اتمی و مدیران استان بوشهر رونمایی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی عصر سه‌شنبه در آئین رونمایی از یادمان شهدای گمنام نیروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: عزت و اقتدار و توانمندی امروز ایران اسلامی را مرهون خون پاک شهدا هستیم.

\n\n

حسین غفاری با اشاره به اینکه نیروگاه اتمی بوشهر به عنوان نمادی از اقتدار ایران محسوب می‌شود، بیان کرد: تکریم شهدا یک وظیفه عمومی است و صنعت هسته‌ای نیز برای این موضوع اهمیت بسیار زیادی قائل است.

\n\n

وی با اشاره به ساخت یادمان شهدای گمنام نیروگاه اتمی بوشهر برای تکریم و احترام شهدای گمنام، خاطرنشان کرد: در این یادمان از معماری سنتی استفاده شده است که هدف از ساخت آن زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا است.

\n\n

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نیروگاه اتمی با اشاره به ساخت این یادمان با مساحت ۵۶ مترمرع و ارتفاع ۸.۶ متر، اضافه کرد: اقتدار و عزت و سرافرازی نظام اسلامی مرهون رشادت‌های شهدای والامقام است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر