پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید تنها به شرطی که مطمین شود یک نفر بهتر از او پیدا می شود که فوتبال را اداره کند از فدراسیون می‌رود.\n\nبه گزارش فکرشهر، در روزشمار نخستین روز از اسفند یک دهه اخیر فوتبال ایران و در سال 1391 علی کفاشیان در اظهارنظری اعلام کرد که تنها به شرطی که مطمین شود یک نفر بهتر از او پیدا می شود که فوتبال را اداره کند از فدراسیون می‌رود.
کد خبر: ۱۹۴۶۹
شنبه ۰۱ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲

فکرشهر: رییس فدراسیون فوتبال می‌گوید تنها به شرطی که مطمین شود یک نفر بهتر از او پیدا می شود که فوتبال را اداره کند از فدراسیون می‌رود.

\n\n

به گزارش فکرشهر، در روزشمار نخستین روز از اسفند یک دهه اخیر فوتبال ایران و در سال 1391 علی کفاشیان در اظهارنظری اعلام کرد که تنها به شرطی که مطمین شود یک نفر بهتر از او پیدا می شود که فوتبال را اداره کند از فدراسیون می‌رود.

\n\n

او در این باره گفت: آنچه که به نفع فوتبال باشد، باید انجام شود و اگر تشخیص داده شود که کسانی بهتر از من می‌توانند فوتبال را هدایت و سکانداری کنند، به طور قطع کناره‌گیری خواهم کرد و تشکیل مجمع فوق‌العاده را خواستار خواهم شد.

\n\n

هم‌چنین در سال 84 و در چنین روزی تیم ملی امید تحت هدایت وینگو بگوویچ در دیداری دوستانه با حساب سه بر صفر تیم ملی امید امارات را شکست داد. برای ایران در این بازی احسان خرسندی، میلاد میداودی، عادل کلاه کج گلزنی کردند.

\n\n

در یک اسفند سال 90 نیز کارلوس کی‌روش با درخواست رییس فدراسیون فوتبال کمبودهای موجود در این کمپ را به فدراسیون اعلام کرد که بر این اساس کار احداث این مجموعه با 2500 متر زیربنا آغاز شد و تاکنون 50 درصد این مجموعه تکمیل شده است.

\n\n

پس از گذشت 4 سال از این ماجرا، سالن های موردنیاز تیم‌های ملی آماده شده اما پس از یک فرایند عجیب این ساختمان به مرکز پزشکی فیفا تبدیل شده تیم های ملی هیچ سهمی از این سالن ها ندارند.
\nمنبع: ایسنا

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر