پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، سید محمود موسوی به عنوان اولین معاون عمرانی فرماندار جم معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از فارس، عصر یک شنبه در نشستی با حضور مسئولان استان و شهرستان جم، اولین معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری جم منصوب شد.\n\nفرماندار جم در این نشست با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم و در کمال آرامش، سلامت و امنیت در جم برگزار شد.
کد خبر: ۱۹۷۵۲
دوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۱:۳۹

فکرشهر: در آیینی با حضور مسئولان، سید محمود موسوی به عنوان اولین معاون عمرانی فرماندار جم معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از فارس، عصر یک شنبه در نشستی با حضور مسئولان استان و شهرستان جم، اولین معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری جم منصوب شد.

\n\n

فرماندار جم در این نشست با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای گفت: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور حداکثری مردم و در کمال آرامش، سلامت و امنیت در جم برگزار شد.

\n\n

فتح‌الله نوروزی با تقدیر از همه کسانی که در برگزاری پرشور انتخابات هفتم اسفندماه در شهرستان جم نقش داشتند افزود: هم مردم، هم نامزدهای انتخابات و هم مجریان و ناظرین انتخابات در این حماسه بزرگ سیاسی نقش آفرین بودند که جای تقدیر دارد.

\n\n

وی با اشاره به انتصاب اولین معاون عمران و برنامه ریزی فرمانداری در شهرستان جم اظهار داشت: شهرستان جم در دو سال اخیر جهش بسیار خوبی را در حوزه زیربنایی و عمرانی شاهد بوده است و قطعا این روند با حضور معاون عمران و برنامه ریزی تقویت خواهد شد.

\n\n

نوروزی برنامه‌ریزی برای اجرا و تکمیل به موقع و مناسب پروژه‌های عمرانی، پیگیری مستمر برای رفع برخی مشکلات مهم و زیر ساختی شهرستان را از اولویت‌های کاری معاون جدید فرمانداری جم بر شمرد و یادآور شد: قطعا اضافه شدن نیرویی توانمند و پیگیر، می‌تواند نقش مهمی در رفع مشکلات و توسعه متوازن شهرستان ایفا کند.

\n\n

فرماندار جم همچنین خواستار همراهی و هماهنگی تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان با معاون عمرانی و برنامه‌ریزی شهرستان برای انجام بهتر امور عمرانی شهرستان شد.

\n\n

در این نشست سید محمود موسوی به عنوان نخستین معاون عمران و برنامه‌ریزی فرمانداری جم منصوب شد.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر