پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر:
فکرشهر: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان گفت: اعضای جدید هیات‌مدیره اصناف دشتستان با برگزاری انتخابات مشخص می‌شوند.
کد خبر: ۱۹۸۷
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۳

به گزارش فکرشهر، محمدحسین احمدی در نشست مسئولان دشتستان اظهار داشت: تلاش برای ایجاد ثبات در بازار و تثبیت قیمت‌ها امری لازم و مهم است و امیدوار هستیم در این عرصه به توفیق لازم برسیم.

وی افزود: اصناف دشتستان در سال گذشته و امسال تاکنون همکاری خوبی داشته‌اند و این اقدامات موجبات رضایت‌مندی مردم مناطق شهری و روستایی را فراهم کرده است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت دشتستان از برگزاری انتخابات سراسری هیئت‌مدیره اتاق اصناف دشتستان خبر داد و خاطرنشان کرد: انتخابات هیئت‌مدیره مراکز اتاق اصناف دشتستان 31 اردیبهشت ماه همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.

احمدی بیان کرد: کاندیداهای محترم در اتحادیه‌های سطح شهرستان دشتستان مراحل اولیه ثبت نام را با مراجعه به مراکز این اداره انجام داده‌اند.

رئیس اداره صنعت معدن و تجارت دشتستان ضمن اشاره به انتخاب 5 نفر برای هیئت‌مدیره اتاق اصناف در دشتستان افزود: نحوه انتخاب هیئت‌مدیره مراکز اتاق اصناف در کشور برابر قانون مشتمل بر 2 نفر تولیدی، 2 نفر توزیعی و نفر پنجم بیشترین تعداد رای از میان کاندیداهای توزیعی و تولیدی است.

احمدی افزود: اداره صنعت و معدن و تجارت دشتستان در هر شرایطی در راستای دفاع از حقوق مردم اهتمام دارد و امیدواریم در این مسیر به اهداف مورد نظر برسیم.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر