پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ۱۴۱ کیلومتر کمربند سبز در استان بوشهر اجرا می‌شود.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، هوشنگ شریفی پیش از ظهر شنبه در آیین آغاز برنامه‌های هفته منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه درختکاری در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در این راستا اجرا می‌شود.\n\nوی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ درختکاری اضافه کرد: ۱۴۱ کیلومتر کمربند سبز در استان بوشهر اجرا می‌شود که زمینه را برای نشاط و سرسبزی مناطق مختلف استان فراهم می‌سازد.
کد خبر: ۱۹۹۶۷
شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۲:۱۱

فکرشهر: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر گفت: ۱۴۱ کیلومتر کمربند سبز در استان بوشهر اجرا می‌شود.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، هوشنگ شریفی پیش از ظهر شنبه در آیین آغاز برنامه‌های هفته منابع طبیعی استان بوشهر اظهار داشت: گام‌های بسیار مهمی در راستای توسعه درختکاری در استان بوشهر صورت گرفته است و طرح‌های خوبی در این راستا اجرا می‌شود.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم نهادینه کردن فرهنگ درختکاری اضافه کرد: ۱۴۱ کیلومتر کمربند سبز در استان بوشهر اجرا می‌شود که زمینه را برای نشاط و سرسبزی مناطق مختلف استان فراهم می‌سازد.

\n\n

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر خاطرنشان کرد: امسال در ۱۰ شهرستان استان بوشهر ۵۰۰ هکتار درختکاری اجرا شده است که نقش مهمی در توسعه فضای سبز در استان خواهد داشت.

\n\n

وی با اشاره به اجرای ۴۴ هکتار جنگل‌کاری در منطقه گندم‌ریز دشتستان، ادامه داد: از مهم‌ترین اهداف اجرای این طرح‌ها می‌توان به تقویت خاک و همچنین تقویت سفره‌های زیرزمینی اشاره کرد.

\n\n

شریفی با اشاره به برنامه‌های هفته منابع طبیعی در استان، بیان کرد: ۳۰ هزار اصله نهال به مناسبت هفته منابع طبیعی به صورت رایگان در استان بوشهر توزیع می‌شود.

\n\n

وی یادآور شد: با تلاش اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر، ۶۱ هزار هکتار ترسیب کربن در اراضی بخش شبانکاره در دشتستان اجرا شده است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر