پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت:سکونت ۵۰درصدی سالمندان این شهرستان در مناطق روستایی رسالت بهروزان را در ارائه خدمات بهداشتی به آنان مهمتر کرده است...
کد خبر: ۲۰۰۰۰۴۷
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه گفت:سکونت ۵۰درصدی سالمندان این شهرستان در مناطق روستایی رسالت بهروزان را در ارائه خدمات بهداشتی به آنان مهمتر کرده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، محمد امین شایسته نیا در حاشیه بزرگداشت هفته سالمندان عسلویه‌ای اظهار کرد: مراقبت‌های بهداشتی به حفظ سلامت سالمندان کمک می‌کند.

وی افزود: سالمندان شهرستان عسلویه طی یک سال گذشته چهار هزارو ۴۰۰ خدمت بهداشتی رایگان، مراقبت‌هایی از قبیل ارزیابی خطر و سقوط، غربالگری سلامت روان، تغذیه و توزیع مکمل‌ها در مراکز ارائه‌دهنده خدمات دریافت کرده‌اند.

شایسته نیا یادآورشد: به‌منظور تکریم سالمندان و ارائه خدمات بهداشتی در هفته ملی سالمند دور همی‌های صمیمانه‌ای با حضور پزشکان و بهورزان در مناطق مختلف شهرستان برگزارشده است.

وی تقدیر از همکاری دهیاران و شورای اسلامی روستا‌ها در تکریم سالمندان تصریح کرد: دعوت از سالمندان به دور همی‌ها، ارائه آموزش‌های روان، تغذیه و همچنین ویزیت، آزمایش و غربالگری پروستات رایگان با همکاری درمانگاه تخصصی پاستور از دیگر خدمات ارائه‌شده به سالمندان در هفته ملی سالمند بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر