جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی وزش باد‌های جنوبی تا اوایل هفته آینده در این استان تداوم دارد...
کد خبر: ۲۰۰۰۰۵۵
چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۲:۰۲

فکرشهر: کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: براساس بررسی نقشه‌های هواشناسی وزش باد‌های جنوبی تا اوایل هفته آینده در این استان تداوم دارد.

به گزارش فکرشهر، پیام مساعدی روز سه‎‌شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: در مدت یاد شده علاوه بر افزایش رطوبت و شرجی هوا، برای استان بوشهر غبار محلی، در طول روز گاهی وزش ملایم باد و طی صبحگاه نیز در برخی از نقاط وقوع مه صبحگاهی پیش‌بینی می‌‎شود.

وی بیان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته دیر با ۴۳، کنگان با ۴۲ و شهر‌های اهرم، برازجان، دیلم و خورموج با ۴۱ درجه سانتیگراد به ترتیب بیشترین دما را در استان بوشهر تجربه کردند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر تصریح کرد: در ۲۴ ساعت آینده آسمان این استان صاف همراه با غبار محلی، در طول روز وزش ملایم باد و فردا در برخی نقاط همراه با مه صبحگاهی پیش بینی شده است.

مساعدی ادامه داد: در ۲۴ ساعت آینده جهت وزش باد متغیر، از امشب جنوب شرقی تا جنوب غربی با سرعت هشت تا ۲۸ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت پیش بینی می‎شود.

وی اضافه کرد: در ۲۴ ساعت آینده ارتفاع موج دریا در سواحل استان ۳۰ تا ۹۰ گاهی ۱۲۰ سانتیمتر و فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت ۰۴:۵۰، جزر اول ساعت ۱۲:۳۰، مد دوم ساعت ۱۸:۴۰ و جزر دوم ساعت ۲۳:۵۰ خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر