چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیت در رفتار با اقشار مختلف جامعه باید الگو باشد تا به تعبیری مردم از بودن آنان خوشحال و از درگذشت‌شان سوگوار شوند...
کد خبر: ۲۰۰۰۰۷۷
جمعه ۲۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: روحانیت در رفتار با اقشار مختلف جامعه باید الگو باشد تا به تعبیری مردم از بودن آنان خوشحال و از درگذشت‌شان سوگوار شوند.

به گزارش فکرشهر از ایسنا، آیت‌الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار با جمعی از نمایندگان، ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به جایگاه نیروی دریایی سپاه اظهار کرد: مأموریت نیروی دریایی نسبت به دیگر نیرو‌ها سختی متفاوتی دارد چراکه این نیرو با ساحل و دریا و مأموریت‌های زمان‌بر روبرو است، ما از این مسائل بی‌اطلاع نیستیم و امیدواریم که پاداش این مأموریت‌های سخت را خداوند به نیرو‌های دریایی و خانواده‌های آنان اعطا کند. افرادی که در نیروی دریایی درحال تبلیغ و هدایت‌گری هستند هم می‌توانند از قافله طالبان علم عقب نمانند چرا که فرصت برای کسب علم همیشه وجود دارد.

امام جمعه قم با بیان اینکه ما باید از فرصت طلایی تبلیغ دین استفاده کنیم، اظهار کرد: زمان به عقب باز نمی‌گردد و باید از فرصت موجود بهترین استفاده را داشته باشیم؛ در فرصت امروز دنیا برخی از انسان‌ها برای آینده مادی و دنیایی برنامه‌ریزی می‌کنند، اما برای سفر به آخرت برنامه‌ای ندارند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ایمان و پایداری در مسیر را از اولویت‌های مهم برای یک مدیر دانست و گفت: مدیری که زود صحنه را به نفع دشمن خالی می‌کند نمی‌تواند مدیر موفق باشد.

وی با بیان اینکه مسئله خودسازی برای روحانیون بسیار مهم است، گفت: روحانیت در رفتار با خانواده، دوستان، همکاران و اقشار مختلف باید الگو باشد. روحانیون در میان مردم جایگاهی متفاوت دارند و باید زینت اهل‌بیت (ع) باشند و همانطور که امام علی (ع) فرمودند باید به صورتی در کنار مردم زندگی کنیم که اگر زنده باشیم خوشحال شوند و اگر از میان آنان رفتیم مردم از نبود ما سوگوار باشند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر