پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم تا اراضی پیرامون روستا‌های استان بوشهر که فاصله چندانی با روستا ندارند، با هدف کمک به احداث مسکن، به محدوده این روستا‌ها الحاق شوند...
کد خبر: ۲۰۰۰۱۱۱
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹

فکرشهر: مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم تا اراضی پیرامون روستا‌های استان بوشهر که فاصله چندانی با روستا ندارند، با هدف کمک به احداث مسکن، به محدوده این روستا‌ها الحاق شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، علیرضا مقدم در نشست با فرماندار دیر و مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: به منظور تأمین مسکن مورد نیاز مردم در شهرستان دیر چهار هکتار اراضی پیرامون روستای اولی جنوبی به محدوده این روستا الحاق خواهد شد.

وی افزود: بنیاد مسکن استان بوشهر با همکاری ادارات اوقاف و منابع طبیعی در جهت توسعه و تحقق مطالبات مردم گام برمی‌دارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: تلاش می‌کنیم اراضی پیرامون روستا‌های استان بوشهر که فاصله چندانی با روستا ندارند با هدف کمک به احداث مسکن مورد نیاز جامعه، به محدوده این روستا‌ها الحاق شوند.

ساخت مسکن برای اقشار کم درآمد، بنا به فرمان تاریخی امام (ره) که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی عملیاتی شده، تحقق مشارکت‌های مردمی در رفع نیاز‌های جامعه است.

آغاز عملیات اجرایی ۶۰ واحد مسکونی ویژه محرومان

فرماندار شهرستان دیر نیز در این نشست با اشاره به رضایتمندی مردم ۱۳ روستای این شهرستان از تهیه و تصویب طرح هادی از سوی بنیاد مسکن، تأکید کرد: باید تلاش شود در جهت تحقق مطالبات بحق مردم گام‌های مؤثری برداشته شود.

یونس باربرز گفت: بزودی عملیات اجرایی ۶۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در این شهرستان با همت حساب ۱۰۰ امام (ره)، شورای راهبردی پتروشیمی‌ها، کمیته امداد و خیرین آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: پنج میلیارد تومان اعتبار از سوی شورای راهبردی پتروشیمی‌ها جهت تأمین مسکن محرومان در این شهرستان مصوب شده، که با استفاده از ظرفیت‌های حساب ۱۰۰ امام (ره) بنیاد مسکن و تعدادی از خیرین مابقی اعتبار لازم در این زمینه تأمین خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر