پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۱۱۳
شنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰

فکرشهر: مدیر کل سرمایه‌گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر از اختصاص اعتبار برای پرداخت تسهیلات اشتغال‌زایی به روستاییان و عشایر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ضرغام حیدریه در دیدار با مدیرکل و کارکنان امور عشایر استان بوشهر، با اشاره به جمعیت ۳۰ هزار نفری عشایر در استان، گفت: عشایر بخشی مهم از جمعیت استان بوشهر به شمار می‌روند و در تولید و اقتصاد استان نقش مهمی دارند.

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه عشایر در تولید صنایع دستی و مواد غذایی، بهره‌وری بالا در تولید و سلامت محصولات تولیدی اعم از گوشت قرمز، عسل و شیر را از مزیت‌های تولیدات جامعه عشایری دانست.

مدیر کل دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری بوشهر گفت: برای اولین بار در چند سال اخیر و به دستور استاندار بوشهر، از محل منابع تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ ردیف خاصی برای حمایت هرچه بیشتر از اشتغال‌زایی و تولیدات جامعه عشایر استان در نظر گرفته شده است.

وی بر همکاری بیش از پیش و موثرتر دستگاه‌های اجرایی به‌خصوص اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری، مدیریت امور اراضی جهاد کشاورزی و تعاون روستایی استان با قشر زحمتکش و کارآفرین عشایری استان تاکید کرد.

حیدریه با اشاره به این‌که عشایر استان بوشهر در سال جاری حدود ۱۰۰ هزار تن محصول با کیفیت، تولید و به بازار مصرف عرضه کرده‌اند، گفت: تقویت این قشر وظیفه همه مسئولان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر