جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۲۴۵
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: طی نیمه اول سال جاری از ۱۳ هزار و ۲۶۸ مورد بازرسی انجام گرفته بر نحوه عرضه کالا و خدمات در واحد‌های صنفی استان، تعداد یک‌هزار و ۹۶ پرونده تخلف به ارزش ۶۰۴ میلیارد و ۶۶ میلیون ریال جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی صفوی اظهار کرد: علاوه بر بازرسی‌های مستمر در سطح عرضه کالا و خدمات در اصناف از طریق سامانه پاسخگویی وزارت صمت (https://samt.۱۲۴.ir/)، در بخش کالا تعداد پنج هزار و ۴۳۰ گزارش نیز ثبت شده است.

وی افزود: عمده گزارش‌های ثبت شده در بخش منسوجات، پوشاک، کیف وکفش، موادخوراکی و محصولات غذایی، انواع وسایل نقلیه و لوازم یدکی مصرفی، اقلام آرایشی و بهداشتی، مبلمان و اثاثیه، لوازم خانگی، کالای برقی، مخابراتی و الکترونیکی، مصالح ساختمانی و دخانیات بوده است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر تصریح کرد: گزارش‌ها در بخش خدمات در دو بخش خدمات صنفی به تعداد هشت هزار و ۹۶ مورد و خدمات عمومی غیرصنفی ۲۹ مورد بوده است.

صفوی اضافه کرد: در بخش بازرسی از خدمات صنفی به بخش‌هایی نظیر خدمات تولیدی ۷۴۴ مورد، توزیعی سه هزار و ۸۳۰ مورد، فنی ۷۷۶ مورد و خدماتی ۲ هزار و ۷۴۶ مورد بازرسی انجام شده ضمن این که در بخش خدمات غیرصنفی قالیبافی با ۱۶ مورد بیشترین بازرسی را دارا است.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر اعلام کرد: شهروندان در سراسر استان در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی می‌توانند گزارش خود را از طریق شماره تلفن ۱۲۴ یا سامانه پاسخگویی " WWW.۱۲۴.ir " اعلام تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر