چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۲۵۲
سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: فرماندار تنگستان از توسعه فعالیت‌های عمرانی در روستا‌های فاقد شورا و دهیاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی در نشست بررسی طرح‌ها در روستا‌های فاقد شورا و دهیاری اظهار داشت: یکی از مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم خدمات رسانی عادلانه و مناسب به مناطق محروم روستایی به‌ویژه روستا‌های فاقد شورا و دهیاری است.

فرماندار تنگستان ادامه داد: شهرستان دارای ۲۵ روستای فاقد شورا و دهیاری است که برای انجام فعالیت‌های عمرانی اعتباری بر اساس سرانه جمعیتی هر روستا در قالب ارزش افزوده دریافت می‌شود.

وی یاد آور شد: علیرغم این اعتبار در کمیته برنامه ریزی شهرستان نیز تکلیف کرده ایم به منظور هم افزایی و فعالیت عمرانی بیشتر در روستا‌های فاقد شورا و دهیاری از ظرفیت ذاتی، ملی و لجستیک دستگا ه‌های اجرایی نیز استفاده شود که منجر به اجرای ۹ طرح زیر ساختی و عمرانی در طی ۲ سال گذشته شده است.

لطفی بیان کرد: از جمله این طرح‌ها به احداث دیوار حفاظتی، زیر سازی معابر، سنگ فرش معابر، سنگ جدول، آسفالت کوچه و معابر احداث بوستان روستایی، تعریض و ایمن سازی معابر، گاز رسانی و روشنایی معابر با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد ریال می‌توان اشاره کرد.

وی تصریح کرد: طرح‌های مذکور در روستا‌های آب گرم میر احمد، دلارام، باغچه جنوبی، آشور، قنبری، قائد ابراهیمی، خورموجی، انجام شده است و در فاز دوم نیز روستا‌های منگلی، چهار تل، زیاد مال، باغچه شمالی، شیرمرد، نیز انجام خواهد شد.

فرماندار تنگستان خواستار اهتمام هرچه بیشتر مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای رونق و پیشرفت بیش از پیش این روستا‌ها شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر