پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۲۸۸
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۲

فکرشهر:معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: عضو هیات علمی و رئیس مرکز تحقیقات بهداشت محیط سیستمی و انرژی این دانشگاه به عنوان سرآمد علمی سال ۱۴۰۲ جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، اکرم فرهادی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس اعلام معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، سینا دوبرادران به عنوان سرآمد علمی در سال ۱۴۰۲ انتخاب شده است.

وی افزود: در سال ۱۴۰۲، معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری بر اساس آیین‌نامه سرآمدان علمی، تعداد ۱۱۰ نفر از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های کشور که دارای دستاورد‌های پژوهشی برتر در سال ۱۴۰۲ بودند را به‌عنوان سرآمدان علمی برگزید که نام سینا دوبرادران، از اعضای هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در میان این ۱۱۰ نفر به چشم می‌خورد.

معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر یادآورشد: از جمله امتیازات برگزیدگان به عنوان سرآمدان علمی دریافت پژوهانه سرآمدان و امتیاز جذب یک نفر محقق پسادکتری است.

فرهادی گفت: بر اساس آیین‌نامه سرآمدان علمی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، بیشترین میزان ارجاع به مقالات علمی در نشریات معتبر و کیفیت مقالات و پژوهش‌ها در سه سال گذشته، از جمله شرایط دریافت امتیاز برای انتخاب سرآمدان علمی کشور بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر