جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۵۵۲
سه‌شنبه ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۵

فکرشهر: مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: با توجه به ساحلی بودن استان و بروز حوادث دریایی، تأمین و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات دریایی استان در اولویت است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی هلال احمر، احسان ایزدپناه ظهر سه‌شنبه در نشست با فرماندار کنگان با اشاره به بازدید میدانی از پایگاه‌های امداد و نجات کنگان اظهار داشت: شهرستان کنگان با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و حضور صنایع نفت و گاز، از شهرستان‌های مهم استان به شمار می‌رود و تأمین امکانات امدادی برای آن ضروری است.

وی با اشاره به بازدید از محل جانمایی برای احداث پایگاه امداد و نجات دریایی در ضلع غربی اسکله بندر کنگان تصریح کرد: پاسخگویی سریع، به موقع و با کیفیت از جمله اولویت‌های مهم برای پایگاه‌های امداد و نجات دریایی است و این نیازمندی‌ها باید در پایگاه‌های امداد و نجات کنگان تأمین شود.

مدیرعامل هلال احمر استان بوشهر گفت: این پایگاه علیرغم نداشتن یک مکان مناسب و ثابت عملیات‌های بسیار خوبی داشته و با وجود اینکه هلال احمر نیروی پشتیبان محسوب می‌شود، اما در زمان بروز حوادث مختلف حضوری فعال داشته و دارد.

وی افزود: پایگاه‌های امداد و نجات استان بوشهر با حضور امدادگران و نجات‌گران زبده و ماهر همیشه در ارائه خدمت به حادثه دیدگان در پیچیده‌ترین حوادث طبیعی و غیرطبیعی پیشگام بوده و این عزیزان خدمت داوطلبانه را سر لوحه کار خود قرار داده اند.

ایزدپناه با اشاره به طرح بکارگیری امدادگران و نجات‌گران و بهبود معیشت داوطلبان گفت: در سومین مرحله از این طرح شاهد بکارگیری نیرو‌های جوان و متخصص همچون دو مرحله قبل خواهیم بود و این روند با درایت‌های رئیس جمعیت هلال احمر و حمایت‌های همه امدادگران و نجات‌گران ادامه پیدا خواهد کرد.

در ادامه این سفر یک روزه، مدیرعامل، معاون امداد و نجات و مدیر حراست هلال‌احمر استان بوشهر با امدادگران و نجات‌گران پایگاه امداد دریایی و همچنین کارکنان شعبه دیدار و گفتگو کرده و از انبار‌های عملیاتی و امدادی مرکز اداری نیز بازدید کردند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر