جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۷۰
يکشنبه ۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۳

فکرشهر: مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر از ترخیص آمبولانس و خودرو‌های امدادی از گمرک بوشهر خبر داد و گفت: تسریع و تسهیل ترخیص این خودرو‌ها از گمرک بوشهر یک ضرورت است.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی، آرش محمدحسینیان ظهر امروز در نشست با مدیرکل گمرک بوشهر با اشاره به خرید خودرو‌های امدادی، اظهار داشت: بسیاری از تجهیزات و اقلام امدادی و بشر دوستانه این جمعیت در امر صادرات و واردات با همکاری و تعامل با گمرک انجام می‌شود.

مدیرکل رفاه و امور عمومی جمعیت هلال احمر اضافه کرد: با یک تعامل بهتر و هم‌افزایی بیشتر برای خدمت‌رسانی مطلوب به جامعه همکاری گمرک با جمعیت هلال احمر تسریع شود.

وی با اشاره واردات آمبولانس و خودرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر گفت: امیدوارم با همکاری و درایت مدیر کل گمرک بوشهر فرایند ترخیص آمبولانس‌ها و خودرو‌های امدادی از گمرک بوشهر تسریع و تسهیل یابد.

خودرو‌های امدادی و آمبولانس‌ها از گمرک بوشهر ترخیص می‌شود

در این نشست مدیرعامل هلال احمر بوشهر ضمن تقدیر از تعامل مجموعه گمرک با جمعیت هلال احمر، اظهار داشت: در دورانی که ایران اسلامی تحت شدیدترین تحریم‌های بین‌المللی قرار گرفته، اما همکاری‌های بسیار سازنده برای کمک به تقویت و تسهیل در امر خدمت‌رسانی به مردم از سوی این مجموعه انجام پذیرفته است.

احسان ایزدپناه اضافه کرد: با توجه به اینکه خودرو‌های امدادی و آمبولانس‌ها از گمرک بوشهر ترخیص می‌شود، این مجموعه تمام تلاش خود با همکاری گمرک بوشهر برای ترخیص این خودرو‌ها به‌کارگیری کرده است.

همکاری گمرک بوشهر در ترخیص در ترخیص خودرو‌های امدادی و آمبولانس

مدیرکل گمرک بوشهر با تقدیر از فعالیت‌های انسان دوستانه هلال احمر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی گفت: نقش به‌سزایی امدادرسانی در کاهش آسیب‌های وارده بر اثر بلایا طبیعی و غیرطبیعی انکارناپذیر است.

علی سلیمانی بیان کرد: برای امدادرسانی به آسیب‌دیدگان باید از اقلام و تجهیزات پیشرفته بهره برد که گمرک بوشهر به نحو مقتضی و تعامل و هم‌افزایی با هلال احمر در امر تسهیل در ترخیص اقلام به خصوص تسهیل در ترخیص خودرو‌های امدادی و آمبولانس‌ها اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر