چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: وی افزود: افرادی که مشمول «رای باز» می‌شوند، می‌توانند به عنوان یک نیروی مولد صاحب شغل شده و متناسب با نوع تخصص از آن‌ها استفاده شود...
کد خبر: ۲۰۰۰۶۷۴
جمعه ۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۶

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر گفت: باتوجه به آماده بودن زیرساخت‌ها و تجهیزات برخی از شرکت‌های صنعتی برای استفاده از ظرفیت نیروی کار، با پیگیری دادستان دیلم و موافقت واحد‌های تولیدی، به زودی تعداد ۳۵ زندانی بومی «رای باز» مشغول به کار می‌شوند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، مهدی مهرانگیز روز جمعه در بازدید میدانی از شرکت شهرک‌های صنعتی شهرستان دیلم اظهار کرد: موضوع اشتغال زندانیان رای باز از جمله اولویت‌های دادگستری استان بوشهر است که در این زمینه با برخی از تولیدی‌ها و کارخانجات رایزی شده است.

وی افزود: افرادی که مشمول «رای باز» می‌شوند، می‌توانند به عنوان یک نیروی مولد صاحب شغل شده و متناسب با نوع تخصص از آن‌ها استفاده شود.

رییس کل دادگشتری استان بوشهر تصریح کرد: برخی از کارخانجات و مراکز تولیدی به علت مشکلاتی که در حوزه محیط زیست، برق، آب و دریافت‌نکردن تسهیلات مورد نیاز دارند، از چرخه تولید خارج شده و یا با ظرفیت کمی در حال فعالیت هستند که با ورود دادستان بعنوان مدعی العموم بسیاری از این موارد مرتفع خواهد شد.

مهرانگیز ادامه داد: با بازگشایی این شرکت‌ها، از ۲۵۰ تا ۳۰۰ نیروی کار قادر به اشتغال در این واحد‌ها هستند که باعث رونق اقتصاد و جلوگیری از فقر و فساد می‌شود.

معاون سیاسی فرماندار دیلم ضمن قدردانی از حضور رئیس کل دادگستری استان بوشهر در این شهرستان گفت: پیگیری مسئولان در راستای حل انتظارات واحد‌های اقتصادی، اتفاقات خوبی را در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در حوزه احیا واحد‌های راکد، افزایش تولید و استفاده از ظرفیت نیروی کار در شهرستان رقم خواهد زد.

محمدامین خلیجی افزود: باتوجه به رویکرد دولت سیزدهم در بحث اشتغال، مشکلات فعالان و سرمایه گذاران حوزه اقتصادی در کارگروه رفع موانع تولید مورد بررسی قرار می‌گیرد تا در اسرع وقت مشکلات آن‌ها برطرف شود.

شهرستان دیلم در منتهی الیه شمالی استان بوشهر واقع است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر