پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۰۸۱۶
دوشنبه ۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶

فکرشهر: دوره آموزشی پدافند غیر عامل برای مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان دشتی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی ظهر دوشنبه در این نشست ضمن تبریک هفته پدافند غیرعامل اظهار داشت: مدیران متناسب با وضعیت هر اداره اقدامات پدافندی را انجام دهند.

اکبر قائدی با بیان اینکه گستره پدافند غیر عامل زیاد است و ابعاد زیادی را در بر می‌گیرد، ادامه داد: در حوزه پدافند غیر عامل باید به مسائل زیست محیطی نیز توجه جدی شود.

وی از بخشداران به عنوان مسئول پیگیری و اجرایی نمودن اقدامات و برنامه‌های پدافند غیرعامل در بخش‌ها یاد کرد و گفت: بخشداران ضمن پیگیری مستمر نتیجه اقدامات را اعلام کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار دشتی بیان داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان، با استفاده از جدول نسبت به مشخص کردن نقاط قوت، نقاط ضعف، فرصت‌ها و تهدیدات موجود در هر دستگاه در حوزه پدافند غیر عامل اقدام و نسبت به تهیه برنامه مدون و اقدامات مؤثر در زمینه مرتفع نمودن نقاط ضعف مربوطه با توجه به تهدیدات موجود اقدام و گزارش مربوطه به فرمانداری ارسال کنند.

وی افزود: همه مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان نسبت به آموزش کارکنان مربوطه در حوزه پدافند غیرعامل بر اساس وظایف هر دستگاه اقدام کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر