جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار ورزش
فکرشهر: لیونل مسی برای هشتمین بار فاتح توپ طلا شد و جایزه او را دیوید بکام اهدا کرد.
کد خبر: ۲۰۰۰۸۵۹
سه‌شنبه ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

فکرشهر: لیونل مسی به عنوان برنده توپ طلای ۲۰۲۳ انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر، ستاره تیم ملی آرژانتین و اینترمیامی به هشتمین توپ طلای خود دست پیدا کرد و رکوردش را در کسب ارزشمندترین دستاورد فردی سال ارتقا داد.

لیونل مسی، هشتمین توپ طلا ی خود را برد/ مسی: این آخرین توپ طلای من خواهد بود + ویدیو و تصاویر

مسی پیش از این ۷ بار و در سال‌های ۲۰۰۹، ۲۰۱۰، ۲۰۱۱، ۲۰۱۲، ۲۰۱۵، ۲۰۱۹ و ۲۰۲۱ توپ طلا را از آن خود کرده بود.

او در رقابت برای فتح توپ طلای ۲۰۲۳ ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه را پشت سر گذاشت. قهرمانی و درخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ عامل اصلی هشتمین توپ طلای لیونل مسی بود.

لیونل مسی برای هشتمین بار فاتح توپ طلا شد و جایزه او را دیوید بکام اهدا کرد.

 

تعداد بازدید : 1

مسی: این آخرین توپ طلای من خواهد بود

مسی بعد از دستیابی به توپ طلا گفت: قبل از هر چیز می‌خواهم از کسانی که به من رای دادند تشکر کنم. می‌خواهم این جایزه را با هم‌تیمی‌هایم در تیم ملی فوتبال آرژانتین تقسیم کنم؛ چرا که اگر آن‌ها نبودند، قهرمانی در جام جهانی را تجربه نمی‌کردم و به این جایزه هم نمی‌رسیدم. فکر می‌کنم این جایزه برای همه بازیکنان، کادر فنی و ملت آرژانتین است.

لیونل مسی، هشتمین توپ طلا ی خود را برد/ مسی: این آخرین توپ طلای من خواهد بود + ویدیو و تصاویر

او ادامه داد: ارلینگ هالند، کیلیان ام‌باپه و کوین دی‌بروینه هم عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان دادند و اطمینان دارم که آن‌ها هم در آینده جوایز زیادی را به دست خواهند آورد.

بازیکن اینترمیامی درباره بازگشتش به بارسلونا هم گفت: بارسلونا خانه من است. من با بارسلونا خداحافظی نکردم و این خوب نیست. من عاشق بارسلونا و هواداران این تیم هستم و به همین خاطر دوست دارم که به این تیم برگردم.

او درباره اینکه چه زمانی از دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند، عنوان کرد: واقعا نمی‌دانم چه زمانی از فوتبال خداحافظی می‌کنم، اما این آخرین توپ طلای من خواهد بود. می‌خواهم از همه کسانی که به من کمک کردند، از کسانی که دوست داشتند آرژانتین قهرمان شود و البته از خانواده، همسر و فرزندانم که همواره در کنارم بودند تشکر کنم.

لیونل مسی، هشتمین توپ طلا ی خود را برد/ مسی: این آخرین توپ طلای من خواهد بود + ویدیو و تصاویر

مسی در پایان این جایزه را به دیگو مارادونا در سالروز تولدش اهدا کرد و گفت: از مارادونا در روز تولدش یاد می‌کنم. مکانی بهتر از اینجا برای یادکردن مارادونا وجود ندارد. دیگو! من این جایزه را با تو سهیم می‌شوم.

اتفاق خنده دار برای متئو مسی در توپ طلا!

متئو مسی بعد از کسب هشتمین جایزه توپ طلا لیونل به همراه دو برادر دیگرش روی سن آمد و خیلی زود جایزه را از پدرش گرفت، اما چون سنگین بود آن را سریع به لئو پس داد!

تعداد بازدید : 1

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر