چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۴۱
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۰

فکرشهر: دبیر هیات تکواندو استان بوشهر گفت: به مناسبت گرامیداشت روز دانش آموز، یک دوره جشنواره فرهنگی، ورزشی تکواندو با حضور ۲۰۰ تن از ورزشکاران خردسال دختر و پسر این رشته ورزشی در خانه تکواندو بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، «سعید حکمت آرا» روز شنبه در گفتگو با ایرنا اظهار کرد: هدف از برپایی این جشنواره را افزایش اشتیاق خردسالان و خانواده‌های آنان به سمت ورزش و تشویق و ترغیب آنان برای داشتن روح، روان و جسمی شاداب و تندرست عنوان کرد.

وی افزود: در این جشنواره که به مدت ۲ روز برگزار شد شرکت کنندگانی از شهرستان‌های بوشهر، دشتی، جم، تنگستان و دشتستان حضور داشتند.

دبیر هیات تکواندو استان بوشهر در خصوص بازی‌های برگزار شده در این جشنواره عنوان کرد: تکواندوکاران خردسال به همراه خانواده در بازی‌های همگانی از جمله مچ اندازی، پنالتی هدفدار، فریزبی، دارت لیوان چینی، بازی‌های فکری و فوتبال دستی با هم به رقابت پرداختند.

حکمت آرا بیان کرد: استان بوشهر به دلیل علاقه مندی خردسالان به رشته ورزشی تکواندو و معرفی استعداد‌های بالقوه در این بخش در صورت توجه و حمایت قابلیت تبدیل شدن به ورزش اول استان را دارد.

این جشنواره به همت هیات تکواندو استان بوشهر و با همکاری هیات ورزش‌های همگانی استان اجرایی شد که در پایان به همه شرکت کنندگان نشان و لوح تقدیر اهدا شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر