پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی تعقیب و مراقبت، سارقان طلا حین خروج از استان به همراه ۵ میلیارد ریال طلای سرقتی در شهرستان دیلم دستگیر شدند...
کد خبر: ۲۰۰۱۱۱۱
سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: در یک عملیات پلیسی تعقیب و مراقبت، سارقان طلا حین خروج از استان به همراه ۵ میلیارد ریال طلای سرقتی در شهرستان دیلم دستگیر شدند.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سردار حیدر سوسنی در تشریح جزییات این خبر بیان کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت طلا از یک خانم در شهر گناوه، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی و گروه تشخیص هویت در صحنه حاضر و پس از انجام کار اطلاعاتی و تخصصی در محل وقوع سرقت، با استفاده از اقدامات فنی و تحقیقات محلی خودروی مورد استفاده از سوی سارقان را شناسایی و ضمن اطلاع‌رسانی سریع و اجرای طرح مهار در سطح شهرستان‌های همجوار، همزمان گروهی از پلیس آگاهی و کلانتری ۱۱ جانبازان به سمت شهرستان دیلم و خروجی استان اعزام شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر ادامه داد: با مسجل شدن خروج سارقان به سمت استان خوزستان آمادگی لازم به ایستگاه بازرسی "بی بی حکیمه" شهرستان دیلم نیز داده شد که با هوشیاری و آمادگی ماموران ایستگاه بازرسی، خودرو سارقان توقیف و سارقان دستگیر شدند.

سردار سوسنی با بیان اینکه از سارقان مقدار ۵ میلیارد ریال طلای سرقتی کشف شد، اضافه کرد: متهمان در تحقیقات صورت گرفته به بزه انتسابی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر