شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۱۷۱
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

فکرشهر: مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر از ثبت ۵ هزار و ۳۴۹ نفر اشتغال ایجاد شده در حوزه صمت استان بوشهر در سامانه ملی رصد خبر داد.
به گزارش فکرشهر از تسنیم، مهدی صفوی در نشست بررسی طرح‌های صنعتی استان بوشهر از کسب رتبه برتر اداره کل صمت استان در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی سازمان اداری و استخدامی کشور در بین دیگر استان‌های دیگر خبر داد و اظهار داشت: بر اساس ارزیابی صورت گرفته از ۳۲ اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان‌های کشور در زیر بخش‌های عمومی از جمله رضایت مردم در ارائه خدمات دستگاه اجرایی، فعالیت کیفیت ارائه خدمات از طریق میز خدمت حضوری دستگاه، الکترونیکی شدن خدمات صمت استان بوشهر در ابعاد عمومی و اختصاصی رتبه برتر کسب کرد.

وی از ثبت ۵ هزار و ۳۴۹ نفر اشتغال ایجاد شده در حوزه صمت استان در سامانه ملی رصد خبر داد و افزود: در راستای تعهد ثبت آمار اشتغال در بخش‌های مختلف دستگاه‌های اجرایی، از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار و ۳۴۹ نفر آمار اشتغال واقعی در بخش صنعت، معدن و تجارت استان در سامانه ملی رصد به ثبت رسیده است.

صفوی با اشاره به اهمیت ایجاد اشتغال در حوزه صمت استان، عنوان کرد: بر اساس تعهد ایجاد اشتغال تعیین شده حوزه صمت استان معادل ۶۶ درصد از کل تعهد ایجاد شده سال ۱۴۰۲ انجام شده و مابقی تا پایان سال جاری محقق می‌شود.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با بیان اینکه ثبت آمار اشتغال ایجاد شده حوزه صمت در سراسر استان به‌صورت مستمر در حال انجام است تصریح کرد: در همین زمینه شهرستان بوشهر با آمار ۲ هزار و ۷۹ نفر بالاترین اشتغال دشتی و دشتستان دوم و سوم شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر