شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۰۱۲
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴

فکرشهر: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: رفع مشکل اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران استان بوشهر با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، اکبر پورات در نشست شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان بوشهر اظهار داشت: صیانت و حفاظت از حریم، ارتقا و تکریم منزلت اجتماعی ایثارگران و خانواده‌های شهدا یکی از اولویت و اهداف مهم دولت سیزدهم است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه توسعه، هماهنگی و مشارکت دستگاه‌های اجرایی در راستای فرهنگ ایثار و شهادت الزامی است، افزود: ما هر چه داریم از شهدا است و امروز برای اقتدار کشور عزیزمان باید مقام شهدا و اهداف آنان را به نسل جوان و آینده انتقال دهیم.

وی با بیان اینکه دیدار مستمر با خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران موجب حفظ و تقویت روحیه ایثار و شهادت در جامعه می‌شود، تصریح کرد: در بازدید و دیدار‌هایی که با خانواده‌های شهدا و ایثارگران داشتیم، بیشترین درخواست آنان اشتغال فرزندان و مسکن است که وظیفه داریم پیگیری لازم جهت رفع نیاز و درخواست عزیزان انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: در جلسه اخیر کمیسیون کارگری استان که در شهرستان عسلویه و با حضور پتروشیمی‌ها و شرکت‌های مستقر در استان برگزار شد، مصوب کردیم اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران در اولویت قرار گیرد و همچنین پیگیر تبدیل وضعیت فرزندان شهدا و ایثارگران در ادارت و صنایع نفت و گاز خواهیم بود.

پورات در پایان اذعان کرد: سال آینده یادواره ۱۳ شهید استان که در اسارت به درجه رفیع شهادت رسیدند برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر