چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۳۲۷۵
يکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶

فکرشهر: مدیر کل امور اشتغال و سرمایه گذاری استانداری بوشهر گفت: ۲۰ هزار شغل شامل ۵ هزار شغل مستقیم و ۱۵ هزار شغل غیر مستقیم در حوزه صنایع دریایی استان بوشهر ایجاد شد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، ضرغام حیدریه اظهار داشت: بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه دریاست که باید از این موقعیت استفاده بهینه را ببریم.

وی افزود: صنایع دریایی و دریانوردی در بوشهر از دیرباز جایگاه خاصی داشته و اگر این صنعت را تقویت کنیم، اشتغال قابل توجهی نیز ایجاد می‌شود.

مدیر کل سرمایه گذاری و امور اشتغال استانداری بوشهر گفت: ۲۵ فقره پروانه بهره‌برداری ساخت شناور و سازه‌های دریایی در استان صادر شده است.

حیدریه افزود: این واحد‌ها و صنایع در زمینه صنعت شناور سازی، تعمیرات کشتی، سکوسازی در مقیاس مختلف در حوزه‌های فلزی و فایبرگلاس با اشتغال حدود پنج هزار نفر به‌صورت مستقیم تقریباً معادل سه برابر این عدد به‌صورت غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

مدیر کل صنعت و معدن و تجارت استان نیز بیان کرد: واحد‌های موجود صنایع دریایی در استان بوشهر از نظر دانش و توان فنی، نیروی انسانی، فناوری، زیرساخت، تجهیزات و ماشین‌آلات و مقیاس کار‌های انجام شده صاحب نام در سطح استان، کشور و منطقه هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر