پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
وعده اشتغالی یک مسوول:
فکرشهر: رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر از اجرای طرح فاجد به منظور توانمندسازی فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی در بخش‌های معدنی و صنایع مربوطه در استان بوشهر خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۲۴۱۰
دوشنبه ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷

فکرشهر: رییس اداره آموزش، پژوهش و فناوری اداره کل صمت استان بوشهر از اجرای طرح فاجد به منظور توانمندسازی فارغ التحصیلان جوان دانشگاهی در بخش‌های معدنی و صنایع مربوطه در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، یونس صالحی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علاقمندان و فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی در رشته‌های مربوطه با بخش معدن و صنایع معدنی به منظور بهره مندی از مزایای این طرح می‌توانند به سامانه ساتنم مراجعه کرده و سپس نسبت به ثبت نام درخواست خود اقدام کنند.

صالحی عنوان کرد: فارغ التحصیلان در مقطع کارشناسی و یا بالاتر در رشته‌های زمین شناسی (همه گرایش‌ها)، مهندسی معدن (همه گرایش‌ها)، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، شیمی، مهندسی متالورژی، مهندسی مکانیک، مهندسی برق و انرژی، مهندسی عمران و ژئوفیزیک (همه گرایش‌ها به‌جز زلزله) و بهداشت حرفه‌ای و ایمنی، از پذیرفته شدگان خواهند بود.

وی بیان کرد: در طرح فاجد، کمک هزینه پرداختی برای کارورز بر اساس حداقل دستمزد مورد تأیید وزارت کار در نظر گرفته شده که ۵۰ درصد آن توسط بنگاه‌های پذیرنده و ۵۰ درصد دیگر توسط سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) تأمین اعتبار خواهد شد.

رییس اداره آموزش، پژوهش اداره کل صمت استان با بیان اینکه یکی از اهداف این طرح آشنایی فارغ التحصیلان از نزدیک با محیط کار و شرایط حاکم برآن است، خاطر نشان کرد: پذیرفته شدگان طرح یاد شده تحت عنوان کارورز به واحد‌های پذیرنده مربوطه در بخش معدن و صنایع معدنی معرفی و به مدت ۱۱ ماه مشغول به کار خواهند شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر