پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۱۲۳۳
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۱

فکرشهر: حجت الاسلام سید احمد خاتمی امام جمعه موقت تهران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران طی سخنانی، گفت: یکی از وعده‌های خداوند این است که اگر شما با خداوند بودید، برای حضرتش حساب باز کردید و اگر تقوا داشتید خدا برکاتش را بر شما می‌فرستد، اما اگر قهر کردید منتظر مجازات الهی باشید.

به گزارش فکرشهر از رسانه ها، خاتمی افزود: خداوند اعلام کرده است که اگر اجتماعات شما خداباور شدند، ما برکاتمان را از آسمان و زمین بر این‌ها می‌فرستیم و اگر می‌خواهید زندگی‌تان با برکت باشد، شرطش خداباوری و حریم نگهداری برای ذات مقدسش است.

خاتمی تاکید کرد: خداباوری هم در عرصه فردی و هم عرصه اجتماعی لازم است و فرق است بین جوانی که انس با خدا دارد و جوانی که با خدا قهر است، آن کسی که انس با خدا دارد در آرامش است و آرامش بالاترین سرمایه است.

سید احمد خاتمی، عضو شورای نگهبان در در ادامه خطبه‌های امروز در دانشگاه تهران گفت: ما همه گناهان اعم از اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اخلاقی را گناه می‌دانیم. گاهی اوقات وقتی از یک گناه صحبت می‌کنیم، می‌گویند چرا فرضا از گرانی‌ها چیزی نمی‌گویید؛ ما همه این موارد را گناه می‌دانیم. البته تردیدی نیست که بی‌حجابی هم گناه است. خوف آن را دارم که کم‌کم فراموش شود که بی‌حجابی گناه است.

وی افزود: من امام جمعه مردم متدین هستم که با عشق به نماز جمعه می‌آیند؛ بی‌حجاب‌ها هم به دین اهانت می‌کنند و هم به متدینین.

بنابر گزارش دیده بان ایران؛ خاتمی خطاب به بی حجاب‌ها تصریح کرد: اگر با دین کاری نداری، خانواده شهدا هم‌وطن شما که هستند؛ بی‌حجابی شما، دهن‌کجی به این‌هاست.

وی افزود: البته این صحبت‌ها را که مطرح می‌کنیم، بعضی‌ها در فضای مجازی فحش‌باران‌مان می‌کنند؛ البته اشکالی ندارد، چون بدن ما دیگر مَلَس شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر